Kreeg net een mail van Eddy: Ik heb mijn level 2 gehaald!
Op naar de High School der natural horsemanship!
Kreeg net een mail van Eddy: Ik heb mijn level 2 gehaald!
Op naar de High School der natural horsemanship!
Gweldig,
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gaaf!
Gefeliciteerd!
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
GRANDIOOS
GEFELICITEERD
het is je van HARTE gegund
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
GEFELICITEERD!!!
"Dromen komen uit..."
Gefeliciteerd!!!!!!
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
wow, gefeliciteerd!!! gaaf zeg!
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaf
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Gadiehadiehaaaaaaaaaaaaf!!!!!!!!!
ONWIJS gefeliciteerd!!!!!!!!!!
May the horse be with you!
Dankjulliewel! Ik ben zoooo blij Stom is dat; aan de ene kant zou het niets uit moeten maken, het gaat om de relatie, niet om dat touwtje, maar aan de andere kant... Het filmen van level 2 heeft me echt geconfronteerd met 'problemen' waarvan ik niet eens wist dat ze zo diep zaten, het filmen heeft het me duidelijk gemaakt en 'gedwongen' tot het zoeken van oplossingen en creatief zijn (was en is echt niet altijd makkelijk ). Zo leerzaam! Ik kan het iedereen aanbevelen; voor mij heeft de assessment echt toegevoegde waarde gehad!
Nou ik zat er wel aan te denken dat ik nu eindelijk mijn level 1 eens ga filmen......gewoon voor de fun en dan zie ik wel of ik het opstuur, dus je hebt me geinspireerd
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Goe gedaan
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Jippie! heb iemand geinspireerd Ik zou het dan gewoon opsturen als ik jou was! waarom niet? Krijg je misschien nog wat leuke tips!Oorspronkelijk Geplaatst door Timbers
Super Marieke! Gefeliciteerd!
Joehoeeeeeeee!! Gefeliciteerd!! Super gedaan!
Bladwijzers