Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: cursussen van wim vonck

  1. #1

    cursussen van wim vonck

    Ik zou graag eens een meerdaagse cursus van Wim Vonck willen volgen en dan bij hem thuis. Ik heb al uit jullie verhalen begrepen dat hij idd meerdaagse cursussen bij hem thuis organiseerd. Maar hoe kom je achter deze data's. Heb hem een paar dagen geleden al een mailtje gestuurd, maar heb nog niks gehoord. Komen de data's op zijn site, of kan ik het beste bellen? En hoe gaat dat dan met overnachting, is dat ook op zijn locatie of moet je dan zelf wat zoeken?? Zou graag eens wat info willen van mensen die ervaring hebben met deze cursussen, het mag ook via de mail als je dat liever doet. Alvast bedankt.

    groetjes sijke

  2. #2
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: cursussen van wim vonck

    gewoon bellen, ik geloof dat er op zijn site staat dat dat het beste na 6 uur kan.
    Ik heb 3 keer een meerdaagse cursus bij hem gedaan. wat opzich best beviel, maar ik vond de eerste keer (6 dagen 2 keer per dag les) vreselijke zwaar. de laatste keer heb ik 3 dagen 2 lessen gedaan, maar liever had ik misschien 6 dagen 1 les gehad. De lessen zijn enorm intensief.

  3. #3

    Re: cursussen van wim vonck

    Maar dan ben je dus met een groepje en overnacht je bij hem??

  4. #4
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: cursussen van wim vonck

    Ik was samen met 1 ander forumlid en sliep in de kantine. niet echt een georganiseerde cursus hoor. we overlegden elke dag met wim wanneer we les wilden, en waren de hele week alleen met hem. Wel fijn om je volledig op je paard te kunnen concentreren. je kunt ook in je eentje gaan, maar dat lijkt mij wel errug eenzaam.

  5. #5

    Re: cursussen van wim vonck

    Ik heb je even een PB-tje gestuurd, maar nu zijn er ook al wat vragen beantwoord zie ik wel. Bedankt.

  6. #6
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    52
    Berichten
    12.757

    Re: cursussen van wim vonck

    Het zijn idd geen georganiseerde cursussen; de data bepaal je met Wim in overleg en je krijgt dan elke dag privéles. Verder kun je meekijken met andere lessen of als Wim zijn eigen paard of trainingspaarden traint. En dat is ook leuk en leerzaam!
    Ik ben ook een keer 6 dagen/2 lessen per dag geweest en dat vond ik ook vrij veel, maar wel superleerzaam! Ik kon er daarna weer een hele tijd tegenaan.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •