Vandaag was shanna er lekker bij. Hoewel de eerste 10 minuten fijner ging dan toen de camera werd aangezet, ben ik erg tevreden.
Ondanks dat ik destijds het gevoel had dat shanna bij wim niet zo heel veel had geleerd waar ik wat aan heb (veel zijgangen en zo, maar niet echt tempowisselingen in draf, overgangen naar stap en halt) moet ik zeggen dat ik vandaag wel voelde dat er iemand op mn paard heeft gereden die wist watie deed. Wow, wat een knopjes allemaal. Natuurlijk had ik dat in oktober wel gevoeld toen ik haar reed (en het nog goed ging) maar het voelde toch wel gaaf dat ze nog steeds zo soepel reageert.
Voor de hel losbarst over mn houding en zo. Please even onthouden dat dit pas de derde keer is in maanden, en ik zo erg bezig was met al die knopjes dat mn houding wat te wensen overlaat. Het gaat me dan ook nu even meer om: hoe is deze sbw en de wisseling van links naar rechts?, en hoe kan ik hem nog verbeteren?
Ow trouwens, ik zie mezelf nogal optrekken met mn hakken. Zou ik te lange beugels hebben, of iets anders moeten gaan zitten. Ik zit voor het gezicht best wel kort voor een dressuurzadel. Volgende keer iets beter op letten dus.
Bladwijzers