Wat ongelooflijk rot Maaike!!!
Ik duim en bidt dat hij snel terugkomt.
Wat ongelooflijk rot Maaike!!!
Ik duim en bidt dat hij snel terugkomt.
Wat vind ik het echt ontzettend erg om dit te lezen...
Dit is echt een nachtmerrie voor iedereen met een paard.
Hoop dat ie echt heel snel weer terug gevonden wordt!
Oh kanonne!!! Ik scheld niet gauw, maar wat er net door mijn hoofd ging doet mijn eigen oren gloeien
Hier gaan de duimen weer op elkaar, en wel heel hard!!!
Groeten,
Dorien
-->http://www.antichip.nl/ <--
The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
- Albert Einstein -
ooooh neee!!
dat is echt een nachtmerrie kunnen we geen zoekactie inzetten en daar paarden huren??
Man o man ik hoop zo dat hij heel snel terecht is voor jullie!!!!
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Maaike wat een ellendig situatie!
Ik ga kaarsjes branden, sterkte de komende uren, hopen dat het snel licht wordt zodat je in ieder geval iets kunt doen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
O kut!!
Oh djiezus wat kut.
O mijn God.
(Excusez le krachttermen maar djiezus wat erg!)
Ik hoop zo vreselijk dat hij snel gevonden wordt!
O men Maaike wat erg voor je!
May the horse be with you!
jeetje . Ik dacht het is een grapje die titel, niet dus . Toen hoopte ik op een eind- goed- al-goed berichtje onderaaan dit topic, ook niet.
Nu duim ik voor een goede afloop. Sterkte!
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
Is er al nieuws?
Helaas niet Trea..
Ik heb Maaike net gebeld er is nog geen nieuws, ze gaat straks weer op zoek in de duinen.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
AMON IS GEVONDEN
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Wauw, wat zullen jullie blij zijn!
Wij allemaal natuurlijk!
Waar was ie? En hoe is hij?
Meer weet ik nog niet, las het echt nčt op bokt.nl. Details volgen nog, maar schijnbaar heeft Maaike hem in Helvoirt gevonden
Edit - zie nu pas dat het Marianne was die dit bericht op bokt plaatste, dus ik neem aan dat we straks meer horen
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Maaike stond op de voicemail: Amon stond grasjes te eten bij het boertje dat hem gevonden had. Boertje had politie gebeld, politie Maaike.
ZUCHT!!!!!!!!!!!!!
Wat fijn!
May the horse be with you!
Bladwijzers