Omdat er geen klote kut tering tyfes shitzooi forum is plaats ik het hier maar....
Vanmiddag om 13.00 uur kwam Amon zijn leadrope in stap tussen zijn voorbenen terwijl we aan het wandelen waren door de Drunense duinen. Hij galopeerde vervolgens weg en ik kon niks meer doen. Ik dacht dat hij naar huis ging dus ben ik daar maar heengelopen. Eenmaal op stal was Amon daar niet. Vervolgens heb ik Sjo gepakt en ben hem gaan zoeken. Sjo en ik zijn tot 17.00 door de duinen wezen lopen maar hebben hem niet meer gezien. Natuurlijk heb ik alle manege's pensionstallen, wandelaars, ruiters, dierartsen, boswachters, politie etc etc al geallemeerd hierover maar tot zover heeft niemand hem nog gezien. Daarom wilde ik via deze weg mensen vragen die in de buurt wonen om op te letten of iemand hem misschien gezien/opgevangen/ gehoord of wat dan ook heeft. Zo ja, dan graag de polutie (brabant-noord) bellen, zij hebben mijn telefoonnummer!
Voor de minder freqeunte forumgangers hier twee foto's gemaakt vlak voordat hij ervandoor ging (met dit halster en leadrope dus ook)
Bladwijzers