Dressage naturally, book and DVD
alle info: http://www.dressagenaturally.net/newsle ... letter.pdf
Dressage naturally, book and DVD
alle info: http://www.dressagenaturally.net/newsle ... letter.pdf
"Dromen komen uit..."
Ben wel benieuwd naar de reacties van mensen die hem besteld hebben en gelezen... Lijkt me heel interessant.
(ik snap dat de reacties nog even op zich laten wachten... aangezien hij nog niet uit is, maar voor als, dan...)
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Oeps, besteld
May the horse be with you!
Hahaha ik kon me ook niet inhouden, ook besteld.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Denk dat ik toch ook ga bestellen
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
He get je hebt een credit card nodig om te bestellen en die heb ik niet
Nu maar hopen dat ze dit pakket ook bij zich heeft als ze naar Eddy komt....of dat het ook via Parelli Nederland bestelbaar gaat worden
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik heb al een hele tijd een DVD hier thuis van Karen Rohlf met de naam Dressage Naturally.. Zal wel niet dezelfde zijn dan
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Volgens mij is dit niet dezelfde, want deze is volledig nieuw...Ik heb al een hele tijd een DVD hier thuis van Karen Rohlf met de naam Dressage Naturally.. Zal wel niet dezelfde zijn dan
@mafhaf en gipsy spirit: laten jullie weten wat jullie ervan vinden??? Zolang kan ik nog wachten, denk ik
"Dromen komen uit..."
Maar natuurlijk, als ik het goed heb begrepen wordt het boek pas op vanaf 16 maart verzonden dus we moeten nog even geduld hebben.Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
Heb hem ook besteld... Maar aan het eind van de maand ben ik jarig, dus dan mag het.
Het enige probleem is dat ik ook al een sjieke, barokke cordeo heb gekocht met dezelfde smoes.
Vrijheidsdressuur - van Apporteren tot Zitten: het boek!
Ga naar http://www.vrijheidsdressuur.info & www.facebook.com/vrijheidsdressuurboek
Ach bij alles wat ik koop kan ik wel een goede smoes verzinnen
Heb mezelf laatst nog de dvd serie van House seizoen 3 (geen paarden) kado gedaan omdat ik zo'n rotweek had gehad en wel een kadootje verdiende......ik ben heel goed in het verzinnen van smoezen om mezelf een kadootje te doen
Zit dus nog steeds hard te denken of ik dit dus ook maar......maar ja tripje Birmingham zit er ook aan te komen
Ik zou deze set ook graag willen kopen, maar heb ook geen creditcard.
Is er wellicht iemand die er twee tegelijk wil bestellen??? Uiteraard betaal ik op voorhand, en natuurlijk de verzendkosten!
Wie o wie?!?
Yvonne
Iemand het boek al binnen?
Zijnde het 11 dagen na 16 maart en ik een tikje ongeduldig?
May the horse be with you!
Nee helaas kijk elke dag met spanning uit naar de postbode.
(centjes zijn alwel van mijn rekening afgeschreven)
Niemand..... of zijn jullie allemaal al druk aan het lezen?
Bladwijzers