Mijn vraag gaat over de dvd's
ik wil level 1 graag aanschaffen
maar zijn die alleen in het engels te verkrijgen of ook nog in het nederlands ?
Mijn vraag gaat over de dvd's
ik wil level 1 graag aanschaffen
maar zijn die alleen in het engels te verkrijgen of ook nog in het nederlands ?
Hoi,
Volgens mij zijn de L1 DVDs in het Engels en in het Duits verkrijgbaar. In ieder geval niet in het Nederlands helaas
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Level 1 bestaat niet alleen uit DVD's, maar uit een heel pakket (theorie- en praktijkboekjes en een CD).
De pakketten zijn er in het Engels en Duits.
Zoek je iets in het Nederlands, dan zou je ook kunnen beginnen met de DVD (+werkboekje) van EquiSense
naja mijn engels is niet al te best en me duits ook niet
kan me er redelijk in redden maar als ze met moeilijke dingen beginnen weet ik echt niet waar ze het over hebben :w
jmmr overigens dat alleen in engels is
Had idd dat van EqueSense gezien van de week
Ik heb dus ook parelli besteld. Maar wel een copie. Ja ik weet het. is niet al te netjes. Maargoed. Heb je echt de info boekjes nodig?
Of is het alleen een samenvatting van de dvd?
www.HorseInspiration.nl
Weet niet wie weet of je de boekjes echt nodig heb ben ik wel benieuwd naar
heb je een p.b gestuurd karin
ja ehhh... illegale versies regelen jullie maar onderling! NIET via dit forum
Afgezien van het feit dat kopietjes illegaal zijn: ja, die boekjes heb je nodig. Vind ik wel tenminste. Zeker in het begin (ik ben ook nog maar net begonnen). Op de dvd's staat veel extra informatie, beelden ter illustratie van de theorie en de oefeningen, zeg maar. In de boekjes zelf staat echt de theorie uitgelegd en de oefeningen staan nauwkeurig omschreven. Ik neem ze altijd mee naar mijn paard als ik met hem werk. Omdat je soms gewoon niet meer precies weet hoe een oefening gaat, of omdat je tegen een probleem aanloopt. In de boekjes staan allerlei mogelijke probleempjes beschreven en hoe je die op kunt lossen. Met alleen de dvd's krijg je gewoon geen compleet beeld van wat je nu eigenlijk aan het leren bent. Vind ik.
Groeten, Liesbet
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Liesbet harstikke bedankt
ik heb bod gedaan op een orginele parelli level 1 ben benieuwd of ik wat terug hoor die is overigens helemaal compleet
Tja dat is zeker dan wel een voordeel.
Ik ga het eerst zonder boekjes doen. En als het dan toch blijkt dat ik ze nodig heb kan ik altijd nog kopen. Ik ben er nog niet helemaal uit of parelli helemaal mijn manier is (omdat die ook met bit gaat rijden enz) Dus is het wel een hoop geld om alleen maar dat voor de boekjes erbij te betalen. Voor dat geld zijn er miss zat andere gedragsboeken te kopen.
Ben benieuwd
www.HorseInspiration.nl
Het is geloof ik je eigen keus of je met bit gaat rijden of niet. dat had ik ergens gelezen
kun je die boekjes ook los kopen dan ?
Nee is niet mogelijk, het is gewoon 1 pakket. En het is altijd je eigen keuzeof je met bit gaat rijden, maar in level 1 wordt met touwhalster gereden.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
ik rij al met touwhalster.. doe ik al behoorlijke tijd, zonder dat ik iets erbij doe.
Ja speel met haar in de wei, Gek doen enz haha
Naja misschien toch maar even met paps & mams gaan praten
Bladwijzers