Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 49 van de 49

Topic: opvoeding jong paard

  1. #46
    Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005
    Locatie
    Druten
    Berichten
    6.889

    Re: opvoeding jong paard

    Maar als je van die 4 jaar maar zeggen en schrijven een half jaar tot driekwart gereden hebt (ik zit nl. bijna niet op mijn paard )

    Op zich zitten we inderdaad wel in de doorrijden fase maar we doen overal gewoon heeeeeeeeeeeeeeeel lang over
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

  2. #47
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: opvoeding jong paard

    hihi....hierook zo één....in juni "zit" ik al 2 jaar op Vash....eerst 5 maanden max 2x week, toen zowat 8 maanden niet.....toen weer 3 maanden max 2x per week....
    9 weken is 63 dagen.
    5 maanden is 20 weken is max 40 x rijden.
    3 maanden is 12 weken is 24 x rijden.
    Dus ik ben nu eigenlijk klaar met inrijden en ga van het voorjaar dóórrijden .

    Boek ligt hier ook (nog ongeopend) in de bus, wel supersnelle service!

  3. #48
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: opvoeding jong paard

    tja, in mei 2006 het zadel erop, in oktober 2006 voor het eerst op shanna gezeten. toen 5 maanden in stap gereden. 2 maanden met draf erbij. toen een half jaar niet fo nauwelijks. en nu dan sinds een week of 4 wat langer draven en zo. Ik vrees dat we nog steeds in de echte inrijfase zitten.
    So what! inmiddels is shanna wel mooi bijna 6, en dus ECHT sterk genoeg om mij te dragen

  4. #49
    didgeridoo
    Guest

    Re: opvoeding jong paard

    ik heb vanmiddag ook het boek vannathalie penquitt gekocht,ben nog niet aan lezen toegekomen,maar van wat ik tot nu toe las ziet het er wel goed uit.

    ik heb ook het boek freestyle traing fase 1 gekocht van emiel voest,en dat vind ik er ook wel goed uitzien!ik denk dat deze twee boeken samen best een goede hulp zullen zijn aan het begin.

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •