Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 127

Topic: Playday omgeving Putten/Nijkerk

Re: Playday omgeving Putten/Nijkerk

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Zeg Marianne als het bijna in je achtertuin is kun je je paarden halverwege de dag ook nog wisselen
    Neee... dat doen we maar niet - de plek waar dit evt gaat plaatsvinden is Jilske's voormalige stal. Het zal wel erg antropomorfistisch gedacht zijn, maar ik bezorg haar liever geen flash-backs..

F6.. foto's, foto's... eindelijk mooie foto's van Pauli - ik reken op je hoor!!
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Waar F6 gaat, gaat camera (als ik hem tenminste niet kwijt ben ) dus foto's worden er zeker gemaakt
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Actief Forumlid issiem's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Okay... welke datum gaat het worden? Graag in t weekend!
    We komen met z'n tweeen, met 2 paarden

Sorry Marianne... Bootsie komt niet mee, toch maar Pauli dan?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Degene aan wie ik het vragen moet zit in China Les geven aan eventingruiters aldaar.

Hij komt pas over 2 weken terug, dus jullie zullen je adem nog even in moeten houden

Aangemeld
    Jul 2005

2 weken geduld!!! dat meen je niet

komt vast wel goed, toch?
    "The technique is not important; it is the respect that follows that matters." -Pat Parelli

Nou ik heb het gevraagd en het is goed!

Nu wilde ik een paar data voorstellen: zaterdag 31 mei, 7 juni, 14 juni Misschien zowiezo een reservedatum prikken voor als het heel slecht weer is.

Als vergoeding voor de 'overlast' 5 euro per persoon. We mogen van het hele terrein gebruik maken.

Ik heb even geinventariseerd wie er interesse hebben:

Met paard:
    marleendenarend
    mafhaf
    sandra
    issiem
    issiem (vriendin?)
    gipsy spirit
    pocalover
    marianne
    trea
    whoopie
    roadracer/timbers (leenpaard)

Zonder paard:
    myracara
    onnimemansje

Vul zelf maar aan als je wil komen (even quoten)

Ik heb zelf geen tijd/puf om de playday te organiseren, maar wil wel graag zelf alles mbt het terrein en de eigenaar daarvan regelen. Dus als iemand zich geroepen voelt om dingen als lunch, parelli games oid te organiseren? Be my gast!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

pff, dat zijn wel héél veel paarden die meekomen... Is er ook een plaats om je paard even in een paddock te zetten of zo? Want alle paarden los in een buitenbak gaat em niet worden...

Mijn paarden wonen er, dus dat is makkelijk, die zet ik gewoon in de wei

Verder is het wel mogelijk om met prikpaaltjes en lint een paar paddockjes te improviseren, want ruimte is er meer dan genoeg. Als er een aantal paarden bij elkaar in een paddockje kunnen en je neemt lekker wat hooi mee, dan kunnen we ook rustig zelf even lunchen

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

in dat geval maakt me de datum vooralsnog niet zoveel uit

Joepie!!!!

Is het handig om even een poll te maken voor de datum?

Organisatie:

1. Ik wil wel voor de fourage zorgen: drinken & eten - ik neem aan dat we de kosten hiervan delen?
    Dat wordt dus: broodjes, misschien wat quiches, fruit, koffie, thee, bronwaters, fruitdrankjes etc.
    Mensen met speciale wensen: graag even melden wat je wel/niet eet

2. De buitenbak van Lozeman heeft geen afscheiding ( wel een laag hekje) omdat het een dressuurbak is. Als er een (tijdelijke) afscheiding gemaakt moet worden, kan ik daarvoor zorgen ( prikpalen en lint)

3. ik neem aan dat de paarden geparkeerd mogen worden op de grote wei achter de springtuin/rijbak? Daar is geen afscheiding dus zal iedereen zelf een weitje moeten uitzetten met prikpalen en lint.
    ik heb ruim voldoende lint, maar niet voldoende prikpalen. Stroomapparaat heb ik niet.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Aangemeld
    Jul 2005

YEAH!!! leuk zeg! ik heb wel prikpalen en draad, misschien kan ik zelfs een schrikapparaat op batterijen meenemen, maar als er gras is heb ik voor "die van ons" eigenlijk geen stroom nodig.

31 mei of 14 juni is prima!
    7 juni is mn dinnetje naar Karin Rolf geloof ik.

Ik kan eigenlijk alleen 31 mei van die 3 data...
    [size=99px](sta reserve voor Karen Rohlf, als dat doorgaat krijgt Susan daarna even vakantie)[/size]

Met paard:
    marleendenarend
    mafhaf zaterdag 31 mei
    sandra
    issiem
    issiem (vriendin?)
    gipsy spirit
    pocalover
    marianne
    trea
    whoopie

Zonder paard:
    myracara
    onnimemansje

May the horse be with you!

Datum is voor mij oke. Poca komt sowieso mee.

Twister gaat wellicht mee. Even afhankelijk van aantal dingen.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

O Karen Rohlf ja! Daar wil ik zelf ook heen... valt die dus af.

Tot nu toe komt 31 mei als beste uit de bus.

De buitenbak heeft weliswaar geen afscheiding, maar er is nog 2 'speeltuinen' met hindernissen achter de boerderij die wel omheind zijn. Ik wilde alles zowiezo het meeste daar laten afspelen. Met als optie het andere dagdeel op het terrein zonder omheining.

Of de paarden op het gras daar mogen weet ik niet, maar anders mag ik er vast wel het voorste stuk van 'mijn' wei voor opofferen. Daar staat echter niet erg veel gras, dus hooi meenemen is wel handig. Er is al 1 paddockje waar 2-3 paarden die elkaar kennen en het goed met elkaar kunnen vinden in kunnen.

Met paard:
    marleendenarend 31 mei oke
    mafhaf zaterdag 31 mei oke
    sandra 31 mei oke
    issiem 31 mei oke
    issiem (vriendin?)31 mei oke
    gipsy spirit
    pocalover 31 mei oke
    marianne 31 mei oke
    trea
    whoopie

Zonder paard:
    myracara
    onnimemansje
    Marianne, wat mij betreft kun je de zorg van de lunch ed op je nemen. Als niemand bezwaar heeft?
    Kosten worden lijkt mij idd gedeeld...... Eveline opperde voor de andere playday een bedrag van 5 euro. Bovenop de 5 euro voor vergoeding van gebruik van het terrein, is dat een heel acceptabel bedrag voor een leuk dagje spelen in goed gezelschap

Pagina 3 van de 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten