Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Wat is Natural Horsemanship

  1. #1
    Anonymous
    Guest

    Wat is Natural Horsemanship

    Hoi,

    Ik rij nu 5en half jaar en ik kwam laast een paar boeken tegen over Natural Horsemanship en ik snapte het niet helemaal dus kunnen jullie hier misschien uitleggen wat het allemaal is??

    XXX-_-Moi

  2. #2
    Actief Forumlid Tozalin's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Voorthuizen
    Berichten
    496

    Re: Wat is Natural Horsemanship

    ik kan maar 1 ding zeggen, en dat is: kijk eens rond op dit forum!! echt heel leerzaam!

  3. #3
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Wat is Natural Horsemanship

    Om het heel simpel te zeggen is het dat je met paarden om probeert te gaan en te rijden op een manier die voor een paard logisch is. Dus door middel van hun eigen 'paardentaal'. Dit in plaats van het gebruiken van mensentaal zoals wij meestal doen.
    Misschien kan je eens 'Het paard als partner lezen', een boekje waar het duidelijk in uitgelegd wordt!

  4. #4

    Re: Wat is Natural Horsemanship

    Bedankt ik zal kijken of ik het boek kan vinden maar wat is de schrijver dan ikan ik het makkelijker vinden
    Zoek info over NH dusss....als je wat kan vertellen mail of pb me ff ik ben hier nieuw duss....


    Ook leuke forum's over paarden:
    <!-- m -->http://www.bokt.nl<!-- m -->

  5. #5
    Actief Forumlid donderwolke's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Locatie
    Nevele, België
    Leeftijd
    35
    Berichten
    2.329

    Re: Wat is Natural Horsemanship

    Het is van Elma Middel en Marike Cloverdaele (toch?) en het beschrijft een vijftal NH-methodes erg goed. Bij mij is dat ook het eerste boek geweest dat ik over NH gelezen heb en het heeft me overtuigd om met Parelli te beginnen.

    xxx julie

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •