Hoi,
Ik rij nu 5en half jaar en ik kwam laast een paar boeken tegen over Natural Horsemanship en ik snapte het niet helemaal dus kunnen jullie hier misschien uitleggen wat het allemaal is??
XXX-_-Moi
Hoi,
Ik rij nu 5en half jaar en ik kwam laast een paar boeken tegen over Natural Horsemanship en ik snapte het niet helemaal dus kunnen jullie hier misschien uitleggen wat het allemaal is??
XXX-_-Moi
ik kan maar 1 ding zeggen, en dat is: kijk eens rond op dit forum!! echt heel leerzaam!
Om het heel simpel te zeggen is het dat je met paarden om probeert te gaan en te rijden op een manier die voor een paard logisch is. Dus door middel van hun eigen 'paardentaal'. Dit in plaats van het gebruiken van mensentaal zoals wij meestal doen.
Misschien kan je eens 'Het paard als partner lezen', een boekje waar het duidelijk in uitgelegd wordt!
Bedankt ik zal kijken of ik het boek kan vinden maar wat is de schrijver dan ikan ik het makkelijker vinden
Zoek info over NH dusss....als je wat kan vertellen mail of pb me ff ik ben hier nieuw duss....
Ook leuke forum's over paarden:
<!-- m -->http://www.bokt.nl<!-- m -->
Het is van Elma Middel en Marike Cloverdaele (toch?) en het beschrijft een vijftal NH-methodes erg goed. Bij mij is dat ook het eerste boek geweest dat ik over NH gelezen heb en het heeft me overtuigd om met Parelli te beginnen.
xxx julie
Bladwijzers