Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 21

Topic: Wat hebben jullie als beloning?

  1. #1
    Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    31
    Berichten
    409

    Wat hebben jullie als beloning?

    Als ik met Mischa ga vrijheidsdressuren, werk ik met voedselbeloningen. Ik voer nu altijd brokjes, waar ik toch wel graag vanaf wil.Wat voeren jullie je paard al beloning(kje)
    Brand maar los, ervaringen, tips ect

  2. #2
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Een worteltje in heel veel kleine stukjes, of een appel (als je paard niet schuurt want anders zijn al die extra suikers niet goed!!)
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  3. #3
    Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    31
    Berichten
    409

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie
    Een worteltje in heel veel kleine stukjes, of een appel (als je paard niet schuurt want anders zijn al die extra suikers niet goed!!)
    schuren doet tie wel

  4. #4
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    ik ben nu aan het expirimenteren met brandnetel... plukken, laten drogen, in stukjes breken en klaar is je tractatie... ik moet het ook nog proberen hoor maar brandnetel is erg goed voor jeukende paarden
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  5. #5

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Ben benieuwd Dinka, is wel originele beloning iig

    Ik gebruik (áls ik met voedsel beloon) eigenlijk altijd oud brood, enige wat echt handig werkt. Appel enzo duurt me te lang, bovendien word je dan helemaal ondergekwijld
    Wortel vind ik eng en biks vliegt steeds uit mn jas, dus dan moet ik steeds het biks-emmertje aan mn broek knopen, rent niet zo leuk. Oke lang leve oud brood dus.

  6. #6
    Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Locatie
    Aarschot / België
    Leeftijd
    41
    Berichten
    6.498

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
    Wortel vind ik eng
    ik zie je het al op een lopen zetten als je een wortel ziet


    Aramis zijn ultieme beloning.....GRAS.

  7. #7
    Actief Forumlid Lacuna's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    834

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    ik gebruik een enkel biksje.
    Stop een handje biks in mn jaszak, en ik heb meer dan voldoende beloninkjes voor een sessie.

    Groetjes, Lacuna

  8. #8
    Actief Forumlid Lies's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2006
    Locatie
    Olen
    Berichten
    421

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Ik gebruik de pavo summerfit koek die ik in kleine stukjes breek (dat is ook het enige dat ze bijgevoerd krijgt). Omdat ze al zo 'goed gezet' is wil ik geen biks of koekjes ofzo extra geven.
    En worteltjes ook niet meer omdat ze daarvan schuurt en omdat ik ook eens de waarschuwing had gekregen dat het gevaarlijk kan zijn voor je paard om dat in kleine stukjes te geven (kan blijven steken). En appel vindt ze maar niks.

    Als we onderweg iets doen gebruik ik ook vaak gras als beloning.

  9. #9
    Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    31
    Berichten
    409

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Mischa wil geen gras als beloning, hij heeft zoiets van "ja hallo, dat kan ik ook krijgen zonder dat ik iets hoef te doen" .
    Brokjes wil ik graag vanaf, wortel en appels zijn dus ook geen optie meer want daar kan hij van gaan schuren. Laat me alsjeblieft meer weten van de brandnetel!

  10. #10

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Ik gebruik eigenlijk bijna geen voedselbeloningen, maar als ik dan toch wat geef is het of stukjes pavo koek of oud brood. Ben ook wel benieuwd naar de brandnetel
    He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

  11. #11

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    wortel meestal of muesli en me pony schuurt wel maar ik merk hier niet van dat het erger word !

  12. #12

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Vazuintjes.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  13. #13
    Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Maarsbergen
    Berichten
    3.534

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    een jaszak vol haver, stukjes gedroogd brood en soms paardensnoepjes.

  14. #14

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Gisteren het goedkoopste heuptasje wat ik kon vinden gekocht. Handig als je met dat warme weer geen jas aan hebt.
    Ik geef krokante kruidensnoepjes, geen idee welk merk, zit in een grote emmer bij de ruitershop. Vinden ze erg lekker, willen ze best voor werken - de paarden dan he.
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

  15. #15

    Re: Wat hebben jullie als beloning?

    Ik heb biks van het merk equisanum. Die zijn dubbel zo groot als de reguliere biks en (vind ik) de perfecte grootte.

    Gewone biks is te klein (daar moet ik er twee van geven per keer) en die paardensnoepjes vind ik te groot, daar moet te lang op worden gekauwd voor we verder kunnen. De beloning moet in één seconde weggesnoept zijn anders werkt het niet en kan je ook nooit speedclickeren.

    Wortels ed begin ik niet aan, veel te veel werk. Bovendien bevatten ze een berg suiker, net als appel.

    Ik heb ook een heuptasje aanhangen. Was het een beetje zat om mijn wasmasjien telkens vol bikspulp te hebben

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •