Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 26 van de 26

Topic: Wij zijn.......verhuisd! (langggg en mét foto's)

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Re: Wij zijn.......verhuisd! (langggg en mét foto's)

Dank voor jullie reacties, vandaag was dag 3 en het begint al vertrouwder te voelen. Sommige dingen moeten bij mij op de printplaat komen. Dat je weet hoe het hek opengaat, hoe de kraan werkt, wat de basale stand van zaken in de wei is. Hoe ik ze nu hun voertje moet geven enzomeer enzo alles . En dat gaat wonderwel goed.

@ Nienie en Firsty: jullie hebben een PB.

@Marianne, het is een Ifor Williams. Zalig ding. Superfunctioneel.

Ah, dat vermoedde ik al. Die staat nummer 1 op m'n verlanglijst, meteen gevolgd door het winnen van de staatsloterij (Of omgekeerd, da's beter)
    Fundamentally, there is only one horsemanship - the kind that puts the horse first and helps it to become the very best horse it can be.
    Handige websites]http://www.landenreizen.nl[/url]<!-- m --> en <!-- m -->http://www.ffstappen.nl<!-- m -->

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Oeeeeh ja, goed dat je even opnoemt!!! Loten kopen!!
    't Is m'n aller aller eerste eigen trailer. Hoop dat 'ie lang genoeg meegaat dat het ook meteen de laatste is . Qua kleur had ik beter grijs kunnen kiezen....dat is 'ie nu na een ritje namelijk al aan de zijkanten. Maar goed, dat stimuleert me om er een doekje over te halen, dat dan weer wel. Zo heeft elk nadeel weer z'n voordeel!

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Ziet er allemaal super uit! En dan heb ik het vooral over de uitstraling van Vash en Ollie, en dat is wat telt nietwaar? Gefeliciteerd hoor
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ &lt;--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Heerlijk zeg! Ziet/klinkt super!!
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Super Lila!!
    Die koppies van Vash en Ollie.. Wat zijn ze close met elkaar!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Wat een fijne foto's! Heerlijk dat je paardjes zich direct aanpassen aan de nieuwe situatie zodat ze zich er snel thuis zullen voelen. Heel veel licht-als-een-veertje-momenten gewenst!

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

De stalgenoten doen van alles met hun paarden. Dressuur, sprongetje, voor de kar, naar strand en bos, zwemmen in zee. We gaan hier een hoop ervaringen opdoen!!!!!

Toen ik vanmiddag aankwam stonden Vash en Ollie apart.....hij was vanmorgen door de draad gegaan en de SH had geen passend halster kunnen vinden. Vash kent hem nog niet genoeg dat hij zich laat pakken door een vreemde meneer, zeker niet nét nadat hij is ontsnapt en rondjes rent . De draden zijn zodanig vastgemaakt dat ze snel losgaan, dus lichamelijk alles in orde. Ze stonden heel relaxed nu al een aantal uren even "los". Zo hebben ze zelf al even gezorgd voor wat afstand . Ik heb ze herenigd en toen was het weer zwaan kleef aan.
    Het gaat zooo goed. Geen dunne poep niks, geen dikke gewrichten voor Ollie van de vele beweging. Alleen een hoekje uit haar hoef. En een fijn windje. En bijna geen vliegen.....afkloppen....

*zucht...*

fijn!!

May the horse be with you!

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Dat klinkt allemaal super, harstikke fijn voor jullie! Geniet ervan
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Vindt het zo goed van je dat je deze stap hebt gezet Mo, moet je die twee nou eens kijken op de wei, heerlijk toch. En wat heb je die staarten prachtig op 1 lengte, een genot om naar te kijken die twee billen
    Geniet lekker van alle nieuwe dingen die jullie de komende 10 jaar hier gaan beleven
    www.crystal-carving.com

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten