Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: iemand ervaring met Hans Arendse ??

  1. #16

    Re: iemand ervaring met Hans Arendse ??

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Hoi Prowisorio (jee, wat een lastige naam),
    Zeg maar Prowi

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    PB is persoonlijk bericht. Zie onder aan jouw eigen berichtje, naast profiel...
    Aha! Dankjewel!
    Groetjes,

    Prowisorio
    "Timing has a lot to do with the outcome of a rain dance"

  2. #17
    Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    76

    Re: iemand ervaring met Hans Arendse ??

    ja ik heb hem ook 1x gehad! De hoeven van mijn Tinker waren eigenlijk al goed bleek! Omdat ze zoveel al op de weg loopt! Hij gaat langzaamaan haar meer op haar stralen laten lopen! Maar hij komt maar 1x in de 3 maanden omdat meer gewoon niet nodig is ivm het slijten van de hoeven.
    Ook gaf hij aan dat ik makkelijk met haar zonder ijzers op de weg kon gaan mennen! Dus dat was helemaal fijn om te horen! Scheelt weer een hoop geld ( anders hoefschoenen) en is ook fijner voor mijn paardje!

    groetjes Marjolein

  3. #18
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: iemand ervaring met Hans Arendse ??

    hans heeft sietske ook een keer bekapt (dr ijzers gingen er toen af) en ik was echt super tevreden.... hijw as heel geduldig met siets.... die niet altijd even makkelijk is met het geven van dr hoeven.
    helaas wil hij zich meer gaan richten op de andere kant van het land en heeft hij mij doorgewezen naar een ander.... Simon is dat en die is ook echt heel goed hoor!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •