Ik was daarstraks de pushing passenger aan het oefenen zodat 'k dat kan laten filmen. Vanuit halt reageert casandra héél licht om naar stap te gaan. Ze had er echt plezier in, maar van het moment ik draf vroeg reageerde ze niet direct dus 'k doorloop m'n fases: smile with all 4 cheecks, squeeze met je benen en dan zwaaien met uiteinde van de LR. Maar van het moment dat ik squeeze met m'n benen gaan haar oren plat in haar hals net zolang tot 'k de squeeze los en dan floepen die oortjes naar voren. Het leek me zeker niet dat ze er geen plezier in had, want ze leek het wel tof te vinden van nog eens te rijden (is ook alweer 2 maanden geleden en een jaar geleden da'k nog in de piste gereden heb met haar). Ze was ook héél erg Lb... 't is niet dat vanaf da'k squeeze met m'n benen ze ook RB wordt, 't is zo echt een paar seconden en dan floepen die oren weer naar voren...
En dan had 'k nog een vraag... Rechts opstappen is een ramp heb 'k gemerkt... Sinds da'k gevallen ben ben 'k lang zo lenig niet meer en 'k heb het héél moeilijk om me met die voet af te duwen omhoog... Doet echt héél erg zeer... Nu vroeg 'k me af of het toegestaan is om langs rechts om te stappen vanaf een opstapje?
Ik ga sowieso ook eddy en marieke eens mailen hiervoor.
Bladwijzers