ik ben er!! waarschijnlijk met Judith!!
ik ben er!! waarschijnlijk met Judith!!
Ik twijfel nog een beetje. Het is dezelfde datum dat mijn broertje Nederlands kampioenschap 1000 m hardlopen heeft en ik had hem al half beloofd dat ik hem zou aanmoedigen. Jammer, want ik vond de nh dag vorig jaar echt super leuk. Daarnaast is de nh dag de hele dag en loopt mijn broertje de duizend meter in 3 minuten (hoopt hij ) dus misschien kies ik wel voor de nh dag...
Ahh, nog 3 weken om te beslissen...
Groetjes van Els!
Ik kom ook! Samen met vriendin Annet (Fotogek) die altijd de mooie foto`s maakt die ik soms op het forum plaats
We gaan iig de workshop Ttouch van Vanda Oosterhuis doen en misschien nog wel iets.
Ik ben benieuwd naar jullie demo Sandra en Eveline! We zullen ons best doen op tijd te komen.
Is er dit jaar eigenlijk alleen een Equisense stand of ook één van Equiplay?
Er is zeker een stand van EquiPlay! Een hele grote zelfs
Oeoeoeh leuk!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
ik hoop ook te komen, als ik kan met school enz..
Heel fijn. Ik wil een nieuw halster voor Shiva, heb je leuke nieuwe kleurtjes bij je?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Jups, een hele berg nieuwe kleurtjes Zal voor NH-dag nog ff wat nieuws bestellen
Als er mensen zijn die zin hebben in de stand te staan: ik moet 's ochtends demo geven en 's middags een workshop, dus hulp is zeer welkom
Hihi, hier hetzelfde hoor! Volgend jaar ben ik er zeker weer, jij vast ook hoor Eva!Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Dit jaar ben ik eens vrij en had al gedacht om te komen maar ik begrijp niet goed hoe het er daar aan toe gaat.
Ik dacht dat de toegang gratis was en je net als op equistyle van de ene lokatie naar de andere kon lopen en nu lees ik dat je je vooraf moet inschrijven voor de demo's die je wil zien en daar dan telkens moet voor betalen. Klopt da?
keep it fun!
Eveline ik wil dol graag helpen !
Eveline, ik ben wat laat... maar mijn Equiplay T-shirten zijn versleten. En ze zitten zo lekker! Ga je die "toevallig" nog verkopen?
Bea
Started!
Ik heb er nog een paar, ik geloof alleen maat L (en donkerblauw M?) Ik had eigenlijk geen plannen om dit jaar nieuwe shirts te laten maken... Volgend jaar wel weer, of al in het voorjaar
Tof! Ik stuur je direct een pb!
Started!
Ik ga misschien - de dag ervoor gaan we met de paarden naar de keuring, wordt voor mij al een vrij vermoeiende dag. Maar het lijkt me zeker de moeite waard, dus ik twijfel nog
Always Look on the Bright Side of Life!!!
Bladwijzers