Pagina 5 van de 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 185

Topic: NH-dag

Forum Meubilair Anouk's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    34

Re: NH-dag

GA jij een demo geven eef!! waaromn weet ik daar niets van!! ik kom met judith dus die zal dat ook wel super leuk vinden hoelaat is jou demo??
    Anouk Dahrs 1* Parelli Professional
    www.anoukdahrs.nl
    www.parelli.nl

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

ff LEZEN Anouk
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Ik woon achter Mansour!
    Dus ik ben er zeker bij .

waarschijnlijk zit ik komende tijd nog even thuis dus ik denk dat ik er wel ben, of alleen of met bart nog ffies kijken

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Jups, een hele berg nieuwe kleurtjes Zal voor NH-dag nog ff wat nieuws bestellen

Als er mensen zijn die zin hebben in de stand te staan: ik moet 's ochtends demo geven en 's middags een workshop, dus hulp is zeer welkom
    ow leuk, nieuwe kleurtjes! ik moet ook even wat spullen inslaan voor iemand die niet kan, dus kan ik mooi kiezen

heb je ook sticks bij je?
    Groetjes Afke

Actief Forumlid kimmy1985's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    39

Ik ga ook. Ben alleen nog aan het kijken welke workshops ik wil gaan doen. Hebben jullie nog tips. Ik spreek geen engels dus graag nederlands gesproken workshops. Ik vond je zit is je basis wel leuk. En politie paarden training. Maar die zijn tegelijk dus zal moeten kiezen. Weten jullie nog andere leuke workshops ik wil het liefs samen met me paardje wat doen. Weten jullie of die "hindernis baan" er ook weer is. En kun je in die grote tent ook nog gratis dingen bij wonen of is dat niet meer. Andere jaren wel meen ik.

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door kimmy1985
    Ik ga ook. Ben alleen nog aan het kijken welke workshops ik wil gaan doen. Hebben jullie nog tips. Ik spreek geen engels dus graag nederlands gesproken workshops. Ik vond je zit is je basis wel leuk. En politie paarden training. Maar die zijn tegelijk dus zal moeten kiezen. Weten jullie nog andere leuke workshops ik wil het liefs samen met me paardje wat doen. Weten jullie of die "hindernis baan" er ook weer is. En kun je in die grote tent ook nog gratis dingen bij wonen of is dat niet meer. Andere jaren wel meen ik.
    Ik weet niet of je je nu nog kan inschrijven, zover ik weet zijn een aantal workshops al weken vol geboekt..

Actief Forumlid kimmy1985's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Leeftijd
    39

Tot 1 september kun je je aanmelden voor workshops. Ben nu snel met papa wat aan het regelen of hij mij en imke er heen wilt brengen.
    Als het goed is weet ik dat zo. Dus dan schrijf ik me gelijk in.

Actief Forumlid Mieke_Cunna's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    37

Is er wel wat gratis te zien? Want ik deel niet mee aan workshops en anders dan kom ik eef en marjo wel gezeldschap houden in de stand hihi (lekker bijkletsen)
    High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door aylakim
    Dit jaar ben ik eens vrij en had al gedacht om te komen maar ik begrijp niet goed hoe het er daar aan toe gaat.
    Ik dacht dat de toegang gratis was en je net als op equistyle van de ene lokatie naar de andere kon lopen en nu lees ik dat je je vooraf moet inschrijven voor de demo's die je wil zien en daar dan telkens moet voor betalen. Klopt da?

Hoi!
    De toegang is inderdaad gratis. Er zijn de hele dag door demonstraties waar je gratis naar kunt kijken. Ook het strodorp is uiteraard gratis!
    Voor de workshops/clinics vragen ze een kleine bijdrage...omdat het anders financieel niet haalbaar is om zo'n mooi evenement neer te zetten.
    Voor de workshops moet je je van te voren inschrijven..voor de demonstraties hoeft dat niet..daar kun je gewoon naar kijken!
    Meer informatie vind je op http://www.mansour.nl .. Op die site kun je zien welke workshops er zijn. Via de site kun je je inschrijven voor de workshops.
    Als er nog plekken zijn, kun je je ook na 1 september nog inschrijven...maar de kans dat ze volgeboekt zijn, is dan wel aanwezig!

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door kimmy1985
    Tot 1 september kun je je aanmelden voor workshops. Ben nu snel met papa wat aan het regelen of hij mij en imke er heen wilt brengen.
    Als het goed is weet ik dat zo. Dus dan schrijf ik me gelijk in.
    Dat klopt, maar dat wil niet zeggen dat tot 1 september er overal plaats is .

Aangemeld
    Sep 2007
    Leeftijd
    31

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke_Cunna
    Is er wel wat gratis te zien? Want ik deel niet mee aan workshops en anders dan kom ik eef en marjo wel gezeldschap houden in de stand hihi (lekker bijkletsen)
    Verschillende demonstraties
    Onder andere chris irwin, equisense, marjan smit en alfred schauberger komen een demonstratie geven .

Actief Forumlid Mieke_Cunna's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2007
    Leeftijd
    37

Oke, gaaf! Nu nog een manier vinden om om 9 uur daar te kunnen wezen aangezien ik met het OV pas op z'n vroegst om half 10 er zijn kan En eigenlijk wil ik eef en sandra erg graag zien.
    High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    37

Ik wil ook graag heen. Alleen zijn er nu al 5 dingen in dat weekend waar of ik of mijn vriend wel heen wil. Morgen maar eens gaan uitvechten wat het nu daadwerkelijk wordt NH dag is natuurlijk wel de leukste
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Het hele demo-programma komt trouwens nog op de site te staan (http://www.mansour.nl) De eerste demo begint om 9:00 uur..en daarna zijn er bijna continu demo's tot 18:00 uur. Alle demo's kun je gratis bekijken! Voor de workshops/clinics vragen ze wel een kleine bijdrage..dat is om zo'n mooi evenement kostendekkend te maken..

Gratis demo's van o.a. GaWaNi Pony Boy, Chris Irwin, Eveline Asjes, Didier Kempter, Jossy Reijnvoet, Marjan Smit, Josepha Guillaume, Anne Muller, Alfred Schauberger

Pagina 5 van de 13 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten