Dat beloofd allemaal erg leuk en leerzaam te worden, ik heb er zin in!
Dat beloofd allemaal erg leuk en leerzaam te worden, ik heb er zin in!
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Ik ook :-DOorspronkelijk Geplaatst door Mieke_Cunna
Ik zeg af, heb in de maand september al 2 weekenden druk-druk met reizen en moet dan ook steeds vrij nemen. Denk dus dat ik Arnhem maar laat schieten.
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
Hoi hoi,
Ik zag dat het demo-programma inmiddels op de site staat!
Er staan leuke beschrijvingen bij en er staat ook wie wanneer demo geeft! (http://www.mansour.nl)
Grappig...er is ook een meet and greet met GaWaNi Ponyboy!!!
Ik heb het voor elkaar, jeeej, hiephoi, vet cool, gaaaaaaaaaaf!!!! Heb een vriendin (tevens stalgenoot) zo lekker gemaakt nav de playday dat ze zelf al 2x dr eigen leadrope en touwhalster uit de kast heeft gepakt en dr paardje liep die dag erna als een zonnetje. Nu begon ik vandaag over de nh dag, en wat blijkt nou, haar vriend is dan op oefening (leger) en toen zeg ik.. Ga je mee naar arnhem de nh dag? En ze wil erover nadenken
Mennn, eindelijk, eindelijk iemand die geen negatieve woorden erover heeft. Ze gaf wel aan niet geheel parelli'er te worden maar respect en interesse heeft ze wel...
Menn ik sta te stuiteren op me stoel! Misschien kom ik dus met z'n tweetjes, het is zo'n lieverd! Ken dr al 15jaar enzo, zelfde school, hobby.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEJ
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Wat fijn Mieke!
Naar de NH dag gaan is leuk maar met een goede bekende samengaan is nog leuker! Verder is er weinig Parelli wat je zal zien dus kan je vriendin mooi een beeld krijgen van wat je allemaal met NH kan.
Tot 7 september dus!
Wat leuk dat er al zoveel mensen komen .
Ik ga met ciska_sando, kelz en Joanne (weet niet of die op dit forum zit)
word vast gezellig !
Ik kom ook! Weet nog niet of ik de demo van Sandra en Eveline ga halen, want er gaat misschien nog een vriendin mee en weet niet of ik die zo gek kan krijgen om vroeg op te staan (ook al valt het vanuit Nijmegen nog wel mee).
Ik ben er ook dit jaar! Afgelopen keren kwam de datum helaas nogal slecht uit, maar deze keer gaat het lukken! Ben erg benieuwd!!!
Lijkt me heel leerzaam. Iemand in het noorden van het land zin om mee te rijden?
"Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga
Ik zag gisteren dat er weer een nieuwe workshop bij is...van imelda de Smet..
Het is weer een nomadische workshop...(http://www.mansour.nl)...
Lijkt me erg leuk!!
Wel jammer dat er al zoveel workshops vol zitten
Volgend jaar maar wat sneller zijn!
Hee Maroush,
Volgens mij valt het best mee hoor..Bij ongeveer 7 workshops is inderdaad geen plek meer als je met je paard mee wilt doen..maar als toeschouwer/deelnemer zonder paard kun je bijna overal nog aan meedoen! En dat is vaak ook heel erg leuk!!
Er waren er 2 die me wel erg leuke leken om mét paard te doen, maar die waren dus helaas al vol. Ik vraag me af wat het voordeel is van kijken bij een clinic, want diezelfde mensen geven vaak ook gratis een demo op dezelfde dag toch?
@ Maroush...ja dan is het wel jammer dat je niet mee kunt doen aan de leuke workshops met paard..
Klopt wel dat demo-gevers vaak ook nog een clinic/workshop geven..Maar ik vind het zelf altijd ook leuk om bij een clinic/workshop te kijken..Het is dan toch voor een kleinere groep...dus is er veel meer mogelijkheid om net dat beetje meer uitleg te krijgen/vragen. Ook zijn er veel workshops waar je zelf ook actief aan de slag kunt (ook zonder paard)..door bijvoorbeeld zelf oefeningen te doen..Het is dus niet alleen maar kijken... En vaak wordt er ook wel met een paard gewerkt..zoals bijv. bij T-touch, intro in NH, clinci alpha mare etc..
Bladwijzers