Oh ik bedoelde meer een logo voor het forum zelf ^^ Ben zelf verder niet zo bekend met Equisense, heb geen idee hoe het logo eruit ziet Of is die hetzelfde als van Equiplay? Die ken ik wel natuurlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Oh ik bedoelde meer een logo voor het forum zelf ^^ Ben zelf verder niet zo bekend met Equisense, heb geen idee hoe het logo eruit ziet Of is die hetzelfde als van Equiplay? Die ken ik wel natuurlijk!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Deal! Wel KNAL-groen heOorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
We hebben een heel mooi logo, het equisense logo. Binnenkort wordt dit het overkoepelende logo voor EquiPlay, EquiSense en het forum. (alles onder 1 dakje, hihi) En dan kunnen we ook heel mooie shirts laten drukken.
@Nienke: ze zijn fijn he! Ik heb er 5 en het zijn mijn meest gedragen shirts En niet omdat er toevallig mijn logo op staat
Ze zitten gewoon lekker en blijven lang mooi (al 2 jaar )
En knal-groen it shall be!
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
klopt Evi! Ik vind ze ook zálig.. als zou ik met mijn kilo of 15 lichter, (62,8 nu best een smalletje passen
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Hée geinig! Als je naar de site van mansour gaat, en kijkt bij algemene info over nh-dag, dan staat er lekker een linkje 'forum' die leidt naar DIT topic Misschien dat ik er heel laat achterkom ofzo xD Maar toch!
jup ik ben er te vinden, de hele dag. heb me nergens voor ingeschreven alleen.
sando, mijn ruintje die het geweldig vind als hij sandokan genoemd word
Gaaaaaaf forumkleding! Is er zowizo daar kleding te koop die dag? Want ik wil echt iets hebben. En anders wacht ik todat er een bestelronde van het forum is en kan ik dan kleding inslaan.
Ik zal me savvy string wel meenemen en om me nek heen doen
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Boeiend je bent er met mij, dus het word zeker gezellig. *ookal gaan we de avond ervoor uit en zijn we zeker niet voor 3 uur thuis ^^*Oorspronkelijk Geplaatst door ciska_sando
Echtwaar, coowlOorspronkelijk Geplaatst door Rianne11_42
Maareh weer ff over t forummeetinkje Bij de equiplay/equisense stand lijkt me het handigst, maar hoelaat? Wie kan wanneer?
Ik kan van 13.15 - 14.30 en 15.15 - 16.15 (dat komt in elk geval het handigst uit, tussen de demo's door kan ook wel ff, maar is zo kort!), wie o wie?
haha geld dat voor iedereen die dat doet?:POorspronkelijk Geplaatst door Callippo
sando, mijn ruintje die het geweldig vind als hij sandokan genoemd word
Forummeeting = leuk idee en ik doe misschien ook mijn Equiplay shirt aan. Zal ook m`n rode savvy string meenemen. Als ik dan nog niet herkenbaar ben..
Haha, nou, twas eigenlijk als spontane actie voor de bedenker.Oorspronkelijk Geplaatst door ciska_sando
Maar wellicht kan ik nog ff wat bedenken, voor iedereen die met http://www.NHforum.nl op zijn shirt gaat rondlopen
Dan ga je faillet ben ik bang, want als ciska_sando meedoet, doe ik dat ook .Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
En ik ook
Ik neem me string wel mee! Kan iedereen die dat herkent eraan vastpakken dan stop ik zeker. Wil natuurlijk niet gestikt worden op zo'n leuke dag.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Bladwijzers