Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 199

Topic: Nieuwe assessments L1 - 4

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Re: Nieuwe assessments L1 - 4

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Nou ik ben zeer blij met parelli hoor....

En ik vind het ook echt niet duur als ik zie wat ik door al mijn investeringen nu kan en wat ik vooral niet had gekund als ik nooit van ze gehoord zou hebben....

Zonder commercie was Parelli nooit in Europa gekomen...

En als jij ze niet wil hebben hebben hebben dan moet je dat zelf weten maar ik wil dat wel....kennis is goud waard...jammer dat sommige mensen dat nog steeds niet begrijpen!
    rustig maar, ik wil ze ook hebben. Maar het is nooit verkeerd om even rustig af te wachten hoe belangrijk het voor iemand is.
    Sommige hebben niet alles al en dan is het zekre een onwijs leuke aanbieding.

Ik heb nieuw l1, nieuw l2, oud l2, oud l3, L&HB, SS . Die kennis is inderdaad goud waard, als ik dat niet zou begrijpe had ik die allemaal niet gekocht!!

Maar het is wel weer 200euro en de stalling moet ook betaald worden een spaarpotje voor onverwachte DA kosten kan maar beter hoog genoeg zijn..
    Ik wil er maar mee zeggen dat ik ook denk hebben hebben hebben, maar dat het nooit mis is om even te wachten tot iemand het heeft en precies kan vertellen wat er nou in staat wat er nog niet in al het andere staat..

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    3

@diesel zo denk ik er op dit moment ook over. Ik zou ze in de toekomst (het liefst nu al, als 'k het geld ervoor had) willen aankopen, maar 'k wacht eerst even rustig af. hoop dat iemand die het pakket heeft hier een klein beeld kan geven van wat het pakket nu juist precies inhoud. Maarja daarvoor moet je eerst het pakket al even hebben kunnen doornemen. Momenteel vermits die nog maar 2 dagen uit is is dat wss nog iets te vroeg om daarachter te vragen

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
    Ik kijk het wel maar ik probeer het te snappen, maar voor mensen die geen engels kunnen is het vreselijk lastig.
    Iedereen krijgt tegenwoordig Engels op school . Al vanaf groep 7 !
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
    rustig maar, ik wil ze ook hebben. Maar het is nooit verkeerd om even rustig af te wachten hoe belangrijk het voor iemand is
    Mijn EF was niet sterk genoeg om te wachten . Ik heb ze besteld . Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Je kunt wel zeggen iedereen krijgt (tegenwoordig) engels op school, ik heb al mijn jaren engels gehad.(toen nog vanaf groep . En er keihard voor gewerkt maar ik heb geen talen knobbel en engels zul je er bij mij nooit in krijgen, ik zit nu op mbo en krijg daar aangepast engels..

ik heb 2 jaar duits gehad dat kan ik nog beter.. misschien ook wel omdat ik dicht bij de grens woon.

En parelli is volgens mij in vele talen behalve nederlands. Beetje jammer en daarom vind ik van eveline erg goed dat ze nu ook in Nederlands aan maken is en al gemaakt is deel 1.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

gewoon kopen en lezen en blijven kijken en lezen. Films kijken zonder ondertiteling. Alleen of met iemand erbij en dan tot grote frustratie 100000x vragen: huh wat werd er gezegd?

Ik kan inmiddels best heel goed engels, maar in het begin ook niet maar ik ben er ook gekomen. Ik wilde HEEL graag parelli leren dus ik keek gewoon net zolang tot ik het wel begreep en om het leerproces sneller te laten gaan zoveel mogelijk engels luisteren op tv.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    3

mijn engels was ook héél erg bagger hoor! Ik verstond het wel, maar zelf spreken... zelfs nu nog... Maar de paketten vallen echt héél goed mee qua engels hoor! In het begin heb ik het er best moeilijk mee gehad, maar nu valt het me niet eens meer op dat het in het engels is. Het is zelfs zo erg dat ik het best grappig vind als ik eddy tijdens een demo in het nederlands alles hoor uitleggen

Toen ik begon met Parelli sprak ik al goed engels. Maar toen ik de boekjes ging lezen kwam ik toch woorden tegen die ik niet begreep. Ik heb het woordenboek er bij gepakt en ieder woord wat ik niet kende opgezocht en er bij geschreven met potlood.

Als je echt iets wilt dan doe je alles wat er nodig is om er te komen. Dat kan zijn van de aanschaf van een woordenboek engels-nederlands tot een keertje minder pizza eten in de maand zodat je kan sparen voor een nieuw pakket. Houd je alleen bezig met wat je wilt en je bereikt alles.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Heb je ook al hun nieuwe vorm van seminaries gezien?? Helemaal volgens level pakket en de 4 savvy's. Ga volgend jaar naar Engeland seminarie volgen!
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Ziet er leuk uit (maar toch maar even oud level 2 proberen halen ). De nieuwe pakketten heb ik dit weekend gekocht. Het zijn allemaal aparte Savvys, dus een pakket voor online, een voor liberty, een voor freestyle en een voor finesse en in alle pakketten gaan ze tot level 4. Daar staan al die patterns in uitgelegd. Op een eerste zicht is het niet veel soeps eigenlijk ...

Als ik tijd heb, ga ik ermee aan de slag!

Xjes!
    NH is mijn doel, niet mijn eindpunt
    Ryona, Kalinine en El Amore

Parelli maakt geen dingen die niet veel soeps zijn.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

goh, wat ben je daar stellig in, Roos . Ik ben het daar dus NIET mee eens

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Oh geweldig al die reacties, wat wordt ereigenlijk precies bedoeld met savvys?

Mj, in Duitsland kun je ook parellipakketten kopen in het Duits, als dat makkelijker is voor jou mischien een idee? Wie weet zijn ze ook wel tweedehands te koop via E-bay.

Ik moet zeggen dat de dvd mi goed te begrijpen zijn, je komt natuurlijk behoorlijk wat specifieke woorden tegen zoals ook bv bij de horsenality,s, maar dat kun je dan weer opzoeken.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

... erg stellig hoor Roos .. maar ik ben het wèl met je eens.. of het precies iets is waar je wat mee kan is één.. maar het is altijd 'soeps' !

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Damn, wat een hoop taken in de nieuwe Level 3... dacht ik net dat voor de oude een hoop dingen filmbaar waren, staat de nieuwe versie weer helemaal vol ANDERE dingen. (en gelukkig zijn een aantal vervelende eruit, zoals staan op je paard en flying changes )

Vandaag begonnen met een lijst maken (lange lijst ) 'op z'n els' in excel en met kleurtjes invullen.

Zijn er al meer mensen begonnen met de nieuwe taken 'zelf-evalueren'?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

ja ikke...

Maar het is geen kattepis zegmaar...
    Met Sier een hele lijst van level 3 taken en met Room een hele lijst level 4 taken...maar ik ben erg blij want ik zag het 'past level 3 black hole' al opdoemen...

Gelukkig heb ik nog vanalles te doen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Pagina 4 van de 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten