Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 199

Topic: Nieuwe assessments L1 - 4

Re: Nieuwe assessments L1 - 4

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm
    Ja, je moet ze allebei opsturen. Overigens kan e-mailen ook, maar volgens mij is dat zinloos, aangezien je de forumlieren voor zover ik weet niet per computer kunt invullen. Althans, dat heb ik nog niet ontdekt. .
    je kan toch je formulie rgewoon met d ehand invullen even scannen en als bestandje versturen via de mail

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik heb net ook nog eens even goed gekeken.. en met de tasks die ik voor L1 op de film heb, kom ik voor L2 al een heel eind
    Dindag met Anna maar eens goed kijken waar de gaten nog zitten!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door maya_longlane
    je kan toch je formulie rgewoon met d ehand invullen even scannen en als bestandje versturen via de mail

Ja dat kan. Maar dat is toch een omweg? Moet je het eerst printen, dan invullen, scannen.. En mijn scanner doet het niet... Ik had liever een document dat ik gewoon op de computer kon invullen. Veel eenvoudiger. Maar goed, dat is miereneuken natuurlijk...
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

hihi is idd wel een omweg, voordeel (vind ik) dat je "fysiek" zelf het formulier dan nog hebt... voordat het verdwenen is door gecrashte computers of slordig deleten

Dank, Anna, voor de uitleg!

May the horse be with you!

Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Leeftijd
    44

Weet iemand of je die tien minuten aan 1 stuk moet filmen? Of mag je erin knippen en plakken?
    Mijn filmpje bestaat nu uit zoveel loze ruimte, nu het uit 1 stuk bestaat.
    Started!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Ben ik de enige waarbij het geluid van de filmpjes (assesment filmpjes) het niet doet?
    Bij mij is dit sinds vanochtend opgelost.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Leuke ontwikkeling dat je nu level 1 kan halen zonder rijden.
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

daar ging mijn doel!!!

waren er eindelijk certificaten te behalen voor los online & liberty, dacht ik eindelijk ook ooit is te kunnen gaan filmen en iets officieels te kunnen behalen, gaan ze het weer veranderen!!

Je kunt zelf een certificaat uitprinten voor behaalde levels op basis van je self-assessment (voor elke savvy in 4 levels, dus 16 in totaal)
    Voor de officiële examens, die nu 'audities' heten, hoef je niet meer alle savvy's te halen voor een string.

L1 = alleen online level 1
    L2 = online + freestyle L2
    L3 = OL + Freestyle + Liberty L3
    L4 = alle savvy's op L4 nivo
    ik kan wegens gezondheidsredenen niet rijden op diesel en als ik dat wel weer zou kunnen in de toekomst zie ik mezelf ook niet op mijn mini appaloosa springen, dat word dus enkel een officiele level 1 string halen dan... erg jammer voor mij

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

zijn de self assesments nog wel hetzelfde als die hier op pagina 1 van dit topic geplaatst zijn?
    Zo niet, zou iemand ze op t forum willen zetten?

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    3

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Diesel_
    daar ging mijn doel!!!

waren er eindelijk certificaten te behalen voor los online & liberty, dacht ik eindelijk ook ooit is te kunnen gaan filmen en iets officieels te kunnen behalen, gaan ze het weer veranderen!!

Je kunt zelf een certificaat uitprinten voor behaalde levels op basis van je self-assessment (voor elke savvy in 4 levels, dus 16 in totaal)
    Voor de officiële examens, die nu 'audities' heten, hoef je niet meer alle savvy's te halen voor een string.

L1 = alleen online level 1
    L2 = online + freestyle L2
    L3 = OL + Freestyle + Liberty L3
    L4 = alle savvy's op L4 nivo
    ik kan wegens gezondheidsredenen niet rijden op diesel en als ik dat wel weer zou kunnen in de toekomst zie ik mezelf ook niet op mijn mini appaloosa springen, dat word dus enkel een officiele level 1 string halen dan... erg jammer voor mij
    Jawel hoor! Lees de FAQ's maar eens en de rest van de documenten over de official auditions. Het staat erin dat als je om bepaalde reden niet rijdt (gezondheid, angst, ed...) dat je het rijgedeelte niet hoeft te tonen.

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

zijn de self assesments nog wel hetzelfde als die hier op pagina 1 van dit topic geplaatst zijn?
    De (self) assesments zijn beschikbaar voor savvyclub leden.. even lid worden dus

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik heb ze nog niet naast elkaar gelegd, maar op het eerste gezicht leken er niet veel veranderingen te zijn met de eerste versie. Kun je dus lekker die aanhouden, zolang je nog niet lid bent.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    De (self) assesments zijn beschikbaar voor savvyclub leden.. even lid worden dus
    ik wil al heeel lang lid worden, maar ik heb al amper tijd om hier veel te posten dus ik heb het gewoon lekker uitgesteld. Vlak voor de zomervakantie word ik lid, want dan heb ik wel veel tijd om te lezen, vragen te stellen etc..

Ik heb het nu al druk genoeg met alle dvd's/pakketten.. maar bedankt dat je het wel even vermeld

en evelien: bedankt voor de info.. voorlopig ben ik nog druk aan het oefenen, maar dan weet ik dat er niet mega veel veranderd is

Actief Forumlid diana's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Leeftijd
    53

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
    Weet iemand of je die tien minuten aan 1 stuk moet filmen? Of mag je erin knippen en plakken?
    Mijn filmpje bestaat nu uit zoveel loze ruimte, nu het uit 1 stuk bestaat.
    Ik heb iig volop geknipt en geplakt, het lukt niet om 10 minuten aan een stuk te doen.

Diana
    ** Relax, we komen er wel**
    Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/

Pagina 9 van de 14 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten