Wow, net ff de nieuwe (preview) assessments doorgekeken. Toch wel best een hoop anders dan de huidige examens!
Voor de mensen die geen Savvy Club lid zijn, hier ook even de preview.
Wow, net ff de nieuwe (preview) assessments doorgekeken. Toch wel best een hoop anders dan de huidige examens!
Voor de mensen die geen Savvy Club lid zijn, hier ook even de preview.
amai idd toch nogal wat verschil in!
zo...nou ik ga heel hard proberen om mijn oude level 3 dit jaar nog af te krijgen...dan ben ik gelijk halverwege level 4
Echt super leuk....alles jeukt, we kunnen verder!! Nieuwe uitdagingen jiihhaaa
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
bedankt om ze op het forum te zetten!
Ik vraag me af of het nu nodig om het pattern pakket aan te schaffen voor de nieuwe assesments.
Zou hem graag willen hebben, maar het geld he
Je zou het wellicht ook kunnen doen met de oude pakketten plus een savvy club lidmaatschap (en alle SC dvd's en magazines), omdat daar ook heel veel info (video, docs) in staat over de verschillende levels. Sowieso moet je SC lid zijn als je nog een examen wilt afleggen.
hele verandering...
The darkest hour is befor it get light!!!
hmmmm wel jammer dat het steeds commerciëler wordt
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om SC member te worden...
hm, eigenlijk heb je met dit assesment al een overzicht van het hele patternpakket, of zie ik dat verkeerd? met je nieuwe L1 en 2 erbij moet je dan volgens mij alle info wel hebben
Wowie..........
Ik heb nog wat te doen voor ik mijn level 3 examen kan doen. Wel gaaf man. Dan verwacht ik, in de tekst te zien, dat er in januari een nieuw level 3 pakket komt. Ik kan nog wel wat jaren vooruit. En een trailer zonder ramp om achteruit in te gaan. Dat wordt een nieuwe trailer kopen, .
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Dank voor het posten Eveline! Ga 't straks eens lezen maar als ik de reacties hier lees, moet ik me dus voorbereiden op een hele verandering Snel m'n levels opnemen dus
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
ik vind het eerlijk gezegd wel een hele uitdaging zo!
't is alleen zo jammer dat je binnenkort geen examen kan doen zonder SC member te zijn...
Ik vind dat ze op die manier de drempel toch ergens weer verhogen... Het is al niet zo laagdrempelig om met parelli te starten omdat je toch al wat engels moet kennen en je niet makkelijk aan de paketten raakt als je je niet eerst wat verdiept hebt.
Dan ben je extra gemotiveerd als je aan de slag gaat Willeke. Gewoon deel van het leerproces.
Een nieuw L3 pakket? De basis info zit (volgens Parelli) nu in de success series... en een groot deel van de info uit de oude pakketten komt beschikbaar via de Savvy Club website. (of had ik dat ook nog niet mogen zeggen? )
Ja, hoop verschil in Level 2 he! Veel meer oefeningen.
Heb nu al zin om de nieuwe L1 en L2 met Sky en beebs te doorlopen
Van de website:Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
What you are seeing in these next pages is the draft* self assessment checklists
comprising Parelli Patterns and Skills. The idea is that you can go through each
level and see what you’ve achieved and where the ‘holes’ are. Not only will this
help you to fll in the gaps, it should give you a great sense of what you’ve already
achieved.
*This draft is a sneak preview of the Levels Program to be launched in January ‘09.
Some minor changes or corrections may be made to it.
L3 pakket = assumption
Maar het zou wel tijd worden
Bladwijzers