Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Zomereczeem onder controle

  1. #1
    Actief Forumlid Jill's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2007
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    31
    Berichten
    409

    Zomereczeem onder controle

    Een nieuw boek over ZE voor 14,95 bij De Paardendrogist.
    Wie kent dit boek en heeft het in de kast liggen? Is dit een boek met nieuwe feitjes en weetjes, of eigelijk een samenvatting van wat er op internet te vinden is?

    Ik zoek nog een goed boek over ZE, maar dan moet er natuurlijk wel wat nieuws in staan..
    MVG, Jill.

  2. #2

    Re: Zomereczeem onder controle

    ik heb erin gekeken maar geen tijd genoeg gehad om verder in te kijken, op 1e oog zag het er duidelijk uit maar heb niet gelezen dus dat weet ik niet.
    Ik wilde hem ook kopen maar mag niet zoveel kopen dus wacht ik tot mijn verjaardag haha aangezien mijn broer nooit weet wat hij moet kopen voor me zoek ik ieder jaar een paarden boek uit

  3. #3
    Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    48
    Berichten
    1.956

    Re: Zomereczeem onder controle

    Ik heb het boekje. Het is niet alleen beperkt tot de jeuk en wat je er aan kunt doen maar gaat over het zo natuurlijk mogelijk houden voor paarden van voer tot weiland enzo.
    Ook staat er een goed overizicht in van kruiden, wat ze doen en op welke organen ze werken.

    Ik vind het zelf een goed boekje maar Monty is geen (erg) eczeem paard dus ik weet niet of alle tips die erin staan echt goed helpen. Als overzicht vind ik het erg goed.
    Boekje is een beetje PN achtig.

    gr. AnneMarie

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •