Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: Rechter galop lukt niet

Actief Forumlid Jolijn89's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Re: Rechter galop lukt niet

Nee dat vind ik ook niet maar voorlopig kan het niet anders. Ik ben student he, heb veel geld gestoken in die afspraken met Bruno en die 3dagen centered riding. Ik had echt gehoopt dat het daarmee opgelost zou zijn. Mijn geld is erdoor...

Bedankt voor de links. Waar ik mij ook zorgen in maak is dat Gipsy geen enkel symptoom heeft van scheefheid. Buiten die rechter galop dan. Zou het niet kunnen dat er nog iets anders het probleem is?

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Re: Rechter galop lukt niet

Erg toch he, vaststellen dat je geld erdoor is

Misschien is er geen probleem!!!
    Als medisch alles in orde is en je schrijft zelf dat als je met hem korte stukjes werkt dat hij wel rechts aanspringt. Volgens mij moet je dit redelijk lang oefenen en is 2 à drie weken zeker niet voldoende. Daarna moet je die korte stukjes verlengen. Kortom als hij idd rechts aanspringt dan stop je, je beloont maar als dit een tijdje goed gaat wil je dat hij verder blijft galopperen en dan moet je met een intermediaire bridge gaan werken. Aanspringen, twee passen, daarna 3 passen, enz voortgalopperen en dan pas stoppen en belonen.
    Neem eens contact op met Eva Saegerman van het IT-clicks groepje. Weet haar website niet zo direct meer maar op paardnatuurlijk is ze vaak aan het woord. Als je haar naam googeld vind je ze wel. Ze zit daar toch ergens bij jullie in de buurt denk ik. Ik ben er zeker van dat zij je wil helpen en dat geld bij haar niet een grotere rol speelt dan welzijn van het paard.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten