Ooh dat zou heeel leuk zijn, maar:
Ik denk alleen niet helemaal dat er iemand uit de buurt komtOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Ooh dat zou heeel leuk zijn, maar:
Ik denk alleen niet helemaal dat er iemand uit de buurt komtOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Hey Nienke das cool
ik breng zippy vrijdag ochtend vroeg naar Florien voor training en rij dan zelf door naar hoenderloo
Het maakt niet zo veel uit of ik nou over de afsluitdijk ga of over hilversum
Dus heen vervoer kan ik wel regelen...
Das alvast 1
Dan nog terug....Ik ga helaas niet terug ( maar als de nood hoog is kan ik je tegen vergoeding wel terug brengen....)
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Whaa da's nog veel cooler!
Morgen eerst even vragen aan de eigenaar of Wien wel mee mag, en daarna even lief gezichtje bij zwager opzetten. Zou wel leuk zijn, en we zijn ook toe aan les want ik loop vast.
Natuurlijk mag Wien mee. We zien je 26 september.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
JA
Zo zei hij het precies; natuurlijk mag ze mee (of eigenlijk; tuulk mei se mei)
Vet lijp
Gaaf Wannebe!
Doet Anna verder nog een tourtje? In dat geval hou ik me ernstig aan bevolen voor een les!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Dat is echt vreselijk tof!
Started!
yeaah ik ben bblliijjj!!! vervoer is geregeld en ik ben helemaal van de partij! wie doen er nou allemaal precies mee>?
De deelnemers van de cursus krijgen aan het einde van de week mail van mij met de gegevens.
Started!
Ja ik snap dat jij graag een uitgebreide route beschrijving wil Bea maar net als de rest zul je moeten .
Verdikkie...
(Misschien handig als we eerst nog even contact hebben voordat de mailing de deur uit gaat.)
Started!
Hahaha morgen niet lachen hoor.
Wiens grooms (de 9jarige-pennyclan) zijn de hele na-middag aan het werk geweest om mij morgenochtend te verrassen met een ingevlochten peerd. Haha en wat waren ze booos toen ik 'savonds nog even langs kwam
Morgen dus een glanspaard met vlechtjes en 1 geknipt oor
Wiens papieren in the pocket (yeah!) tassen gepakt, wekkers gezet..Ik heb er VET zin in
Ach, arm paard...
Hier is het "spektakel" al begonnen! Eerste paard is binnen, eerste logee ook!
Wij kijken nog even een dvd-tje om verder in de juiste sferen te komen!
Iedereen morgen een veilige reis!
Jildau & Bea
PS Hoe laat gaan jullie omgeveer rijden? Wat is jullie verwachte aankomsttijd in Hoenderloo?
Started!
Ik denk dat wij gaan proberen rond 10 uur/half 11 daar te zijn.
Bladwijzers