Wie heeft er zin in Anna cursus?
Bea en ik organiseren een Anna-2-daagse cursus op 26 en 27 september in Hoenderloo.
Op vrijdag 26 september is de cursus van 12.00 tot 19.00 uur. Dit geeft iedereen de gelegenheid om ’s-morgens relax naar de cursus te komen. ’s-avonds bestaat het diner uit een vrije keuze van de plaatselijke patat boer die erg lekkere patatjes maakt. Op zaterdag is de cursus van 10:00 tot 17:00 uur. Dit zodat iedereen ’s-avonds in de gelegenheid is om rustig terug te kachelen.
De lunch is op beiden dagen voor eigen rekening maar wordt wel centraal geregeld. Eén van ons doet boodschappen bij de lokale supermarkt. Dit geldt ook voor het avond eten van vrijdag. Voor eigen rekening maar wel gezellig met zijn allen samen. Je paard kan blijven slapen in de wei in Hoenderloo. Je kan zelf ook blijven slapen. Afhankelijk van het weer kijken we even waar we gaan slapen. Bij goed weer, gezellig met zijn allen in de tent. Of anders bij Bea of mij thuis.
Om maximaal profijt te krijgen van Anna’s kennis, willen we de groep klein houden. 4 of 5 mensen / paarden maximaal. De cursus zat eigenlijk al vol maar wegens leuke plannen van wat deelnemers is er nu ruimte voor 2 mensen. Om iedereen in de gelegenheid te stellen mee te doen, hebben we de kosten erg laag gehouden. 125 euro voor 2 dagen cursus.
Vragen mogen hier. Aanmelden graag per pb aan Bea (mitzel) of mij (Pocalover). Mocht je nou denken, ik wil wel heel erg graag maar ik zit met vervoer, laat het dan alsjeblieft weten. Wellicht kunnen we wat regelen!
Groetjes
Roos
Bladwijzers