Wie gaan er kijken naar de laatste 3 daagse van Chris Irwin, volgende week dinsdag, woensdag en donderdag bij Mansour in Arnhem? Ik ben van plan alle dagen te gaan (als ik het volhou, is wel een lange zit....).
Wie gaan er kijken naar de laatste 3 daagse van Chris Irwin, volgende week dinsdag, woensdag en donderdag bij Mansour in Arnhem? Ik ben van plan alle dagen te gaan (als ik het volhou, is wel een lange zit....).
Ik ben van plan om donderdag de 11de te gaan kijken.
Mijn verzorgpaard en haar eigenaresse doen namelijk mee en dus moet ik het ook wel een keer gezien hebben .
Tot donderdag dan misschien?!
note to self: change the mind, the body will follow.
Ja als ik dinsdag en woensdag overleefd heb en nog puf heb, dan zie ik je donderdag!
Ik ken je alleen niet, dus bij twijfel, spreek me dan gewoon aan hoor!
Ik ga denk ik op dinsdag
Hihi, mij ook: blond haar, ben niet zo groot 1.60 ongeveer.Ik ken je alleen niet, dus bij twijfel, spreek me dan gewoon aan hoor!
Hoeveel is de toegang eigenlijk?
Ik heb net gezocht op de site maar dat kan ik niet vinden..
Hé Fellor, jou ken ik volgens mij ook nog niet live, dus effe kennis komen maken hoor! Als we buiten zitten, heb ik een cowboyhoed op.
De vorige keer was de toegang 25 euro per dag, zal nu ook wel weer zo zijn lijkt me.
De vorige keer was de toegang 25 euro per dag, zal nu ook wel weer zo zijn lijkt me.
Kan je daar dan gewoon betalen??(me= )
Ja dat kan (contant in elk geval, weet niet of je kunt pinnen), maar ze hebben wel graag dat je je van te voren aanmeldt via de website.
tegenwoordig kan je ook pinnen weet ik toevallig )))
Bladwijzers