Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: instructeur/trice

instructeur/trice

Ik ben op zoek naar een goede instructeur/trice om les van te krijgen in grondwerk en klassieke dressuur.
    Het probleem is dat ik graag naar Wim zou gaan, maar ik heb geen mogelijkheid om daar te komen.
    Ik moet dus iemand zoeken hier in de buurt. Het paard staat in Haarlem, weet iemand wat hier in de omgeving?
    Alvast bedankt
    Groetjes Afke

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    37

Re: instructeur/trice

Mijn instructrice geeft regelmatig een lesdag in haarlem http://www.rechtrichten.nl/?page=haarlem

Ik weet niet of je al bij Marijke de Jong op de site hebt gekeken bij de links? Daar staan de instructeurs en die in opleiding.
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

dank je wel, zal haar eens mailen
    Groetjes Afke

Actief Forumlid Pablo's Avatar
    Aangemeld
    May 2006

Afke, kijk eens op http://www.sameninbalans.nl Wellicht dat zij ook naar Haarlem komt. Erg fijne instructrice!

Wie weet een soortgelijke instructeur of instructrice in zuid limburg omgeving sittard???

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Dag Regenboog.. wellicht kan je je eerst even voorstellen in het daarvoor bedoelde topic? Of kom je irl ook bij wildvreemde mensen binnen met een vraag, zonder je voor te stellen?

Dag Nienke,

Sorry hoor, ik wilde gewoon even een vraag stellen, ik wist niet dat het een vereiste was om eerst vanalles over jezelf te vertellen alvorens een antwoord te krijgen. Op andere fora ken ik ook niet iedereen die een vraag stelt, hoeft ook niet, als ik kan helpen met een antwoord dan help ik gewoon. In denk dat naar mate je vragen en antwoorden geeft vanzelf meer over jezelf verteld wordt, maar dan heeft die informatie ook een toegevoegde waarde, en voor mijn vraag zag ik die toegevoegde waarde niet.
    Maar dit is natuurlijk weer off topic.

Mocht er iemand mijn vragen willen en kunnen beantwoorden zonder het nodig te vinden mij eerst beter te leren kennen dan hoor ik het wel, anders zoek ik het wel elders uit. ....krijg hier als nieuweling niet echt een welkom gevoel van eerlijk gezegd....zeker niet door die laatste regel of ik dat irl ook ergens zou binnenvallen zonder me voor te stellen en dan vragen beginnen te stellen.

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Dit forum is daarin wellicht wat anders dan anders voor je. Geen prikbord zoals bij de supermarkt. Hier willen we inderdaad wel graag even weten tegen wie we het hebben als we een reactie geven. Als je de sfeer hier een beetje leert kennen, dan begrijp je wel waarom. Zo gaan we ook om met onze paarden, eerst even voorstellen en kennismaken, en dan pas vragen stellen. Voor NH-ers is dat normaal gedrag. Voor meer mensen.

Forum Meubilair willeke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    3

Het is gewoon een vorm van beleefdheid, niets meer en niets minder. Hier op het forum is het een gewoonte dat je jezelf even voorstelt voor je begint mee te praten. Dit is geen heel erg groot forum en iedereen kent hier iedereen.

En als we je achtergrond een beetje weten, kunnen we je vraag ook beter beantwoorden.
    Neem het aub niet persoonlijk op. Zie het gewoon als een vorm van beleefdheid naar anderen toe. Je begint immers ook niet met iemand te babbelen zonder jezelf even netjes voor te stellen

Beste,

oke, ik snap het, maar wilde gewoon even snel een vraag stellen. Ik ben bekend met NH, voorstellen aan je paard, toestemming vragen etc...de "normals" heb ik 20 jaar geleden achter me gelaten (zonder verder te oordelen overigens).

We hebben een paar paarden waar ik vooral qua grondwerk wat meer mee wil dan parelli en join upjes, leeftijd van 3 tot 15, hengsten merries en ruin van verschillende rassen. Ik doe al wat rechtrichten vanaf de grond (ik rijd momenteel niet), longeren (niet de rondjes rennen zonder beleid, maar "rechtrichtend longeren" zeg maar), vrijheidsdressuur etc. Binnenkort wil ik aan de lange lijnen /lange teugels beginnen vandaar dat ik iemand in de buurt zoek bij wie ik terecht kan voor wat persoonlijke instructrie. Uit een boekje of van een DvD is ook niet alles immers.

Bladwijzers

Forum Rechten