schopje omhoog
schopje omhoog
Wel eens met schopje hoor, iedereen de kans, maar voor dit bedrag kunnen we al een heel komen, lijkt me, met de mensen die zich tot op heden hebben aangemeld.
9 deelnemers, lijkt me wel voldoende om een nieuwe PLIP te aan te schaffen (is al goedkoper dan de vorige aanschaf). Maar als er nog geďnteresseerden zijn, mogen die nog wel even een kans krijgen om te reageren. Ik zal de topic-titel wat duidelijker maken.
Ik begrijp hieruit dat er gezamenlijk een PLIP gekocht gaat worden?
Wat houdt dat in? Wat is de bedoeling daarvan?
Hoi Marion, Als je dit topic doorspit weet je ALLES
http://www.nhforum.nl/viewtopic.php?...d=a&hilit=plip
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik meld me even af de centen gaan te hard op dit moment en ik weet niet wat het allemaal nog gaat brengen dus ik meld me helaas af.
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dat ga ik doen, dank je!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Gaan we er nog voor???
Of wachten we nog even op meer deelnemers?
Ik heb geen haast hoor, was gewoon even benieuwd
Yvonne
Goed dat je het topic even ophaalt Yvonne! Wilde er nog iets over kwijt! Heb de plip heel even real life gezien. Dat was een nuttige ervaring. Vond hem vooral zwáár. Erg zwaar. Onhandig zwaar voor iemand met rugklachten. Daarom zie ik er vanaf. Op zich een super concept, maar niet zo werkbaar voor mij.
me too this time
Antheman (Hester, De Bilt)
Nienke07 (Nienke, Wormer)
Callippo (Eveline, Enschede)
Lila (Monique, Alkmaar)
Trea (Trea, Holtees
Timbers (Frances, Wilnis)
Yvonne P (Yvonne, Hellevoetsluis)
Mitzel (Bea, Beekbergen)
Mafhaf (Karianne, Amersfoort)
inger (inge, Baarn)
Trea (Trea, Holtees
Mitzel (Bea, Beekbergen)
inger (inge, Baarn)[/quote]
even bijgesteld; Timbers en me hadden immers geannuleerd.
Even een vraagje, is de Plip al besteld? En zo niet, gaat dat dan heel binnenkort gebeuren?
Ik zou namelijk zeer binnenkort willen plippen en dan zou een gedeelde eigen plip toch het handigst zijn, dus of ik nog mee kan doen
In dat geval, het nieuwe lijstje:
Trea (Trea, Holtees
Mitzel (Bea, Beekbergen)
inger (inge, Baarn)
Evenaar (Eva, Vlaardingen)
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Voor zover ik weet, is er nog niet besteld.
Nu zijn we met 9 man, dan kan er wel besteld worden toch?
Iemand met een Credit Card die zich geroepen voelt? (en nog bestedingsruimte over heeft )
Eeehhhh bij nader inzien wil ik me ook afmelden. Solly
Heb voor Enya een goed zadel nu, die hoef ik niet meer te plippen (trouwens al zóu ik plippen en het zou niet helemaal oké zijn.. dan is dat jammer.. heb het gehad met zadels )
En de pukken duurt nog wel een jaartje of tig.. wellicht iets voor de volgende plip.
waar zou het besteld moeten worden??
zou het evt op bitloosrijden kunnen zetten scheeld weer btw
ideetje??
Bladwijzers