Ik vindt het heel erg herkenbaar wat je schrijft Marja, whoopie stuikelt ook vooral rechtsvoor, ze heeft dit altijd wel al gedaan ook bij haar vorige eigenaar. De laatste tijd deed ze het erger, Whoopie struikelt vooral wanneer haar aandacht ergens anders is dan bij haar lijf en dan gebruikt ze haar benen niet goed, ze heeft ook al een paar keer op haar knieen gelegen terwijl ik op haar zat. Verder loopt Whoopie graag op haar voorhand.
Ik denk dat het bij Whoopie een combi is, de laatste tijd struikelde ze ook meer omdat ze een rugprobleem had en ze aan het compenseren was, haar voorbeen werd daarbij overbelast.
als ik Whoopie verzameld laat lopen dan struikeld ze bijna niet.
Ik vindt het een teken aan de wand dat atli beter loopt na behandeling, dan is er toch iets niet in orde wat hij blijkbaar na de behandeling niet goed kan vasthouden. Lastige is dat onderzoek van de rug best moelijk is, ik zou je Steffi van de Laarse advieseren, maar die stopt ermee ivm blessures.
Anna dat verhaal van jou herkenik wel, op de vorige stal deed een paardje dat ook, zo door zijn knie zakken , later bleek hij toch ernstige slijtage in een gewricht te hebben, welke weet ik natuurlijk niet meer, jammer genoeg werd er de laatste jaren vooral mee in het bos gereden omdat "dat niet zoveel kwaad kon ", baalen dus.
Succes, Janneke.
Bladwijzers