voor de mensen die biks gebruiken als traktatie, welk merk heeft een grote korrel en niet TE veel energie?
ben heel benieuwd misschien dat dit Djailo wat meer motiveerd zodat we niet meer blijven hangen..
voor de mensen die biks gebruiken als traktatie, welk merk heeft een grote korrel en niet TE veel energie?
ben heel benieuwd misschien dat dit Djailo wat meer motiveerd zodat we niet meer blijven hangen..
xxx Daisy
Djailo M'n Kanjer !!!
Subli Bikkels
Energie is in alle brokken hoog, maar als je het als beloning gebruikt, voer je er toch niet zoveel van dat je paard daar direct dik van wordt. Ik beloon ook met bix en gebruik dan 1 flinke hand (100 gram?) tijdens een hele 'sessie'.
Kernbrok van Equisanum
Ik gebruik dit al jaren als tractatie (clickerbeloning). Veel goedkoper en gezonder dan paardensnoepjes, wortels of appel.
Ik was opzoek naar de grasbrok van Hartog, die leek me erg geschikt! (en zeker energie/troep armer dan de meeste andere korrels) maar helaas bij de grote foarage handel waar ik was hadden ze deze niet.
Ja, als je paard die lekker vind, zijn die echt heel geschikt!Ik was opzoek naar de grasbrok van Hartog, die leek me erg geschikt!
Ik heb een proefmonster geprobeerd, maar helaas vinden ze ze hier niet te vreten.
Heb ze nog nooit geprobeerd, ze moeten idd wel in de smaak vallen! (hoe ben jij trouwens aan een proefmonster gekomen?)
Gekregen van een kennis (wiens paarden het ook al niet lustten). Geen idee hoe zij eraan kwam. Ik vermoed gewoon bij onze fouragehandel. Ik zal eens navragen als ik daar kom.Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
Opgepast met die grasbrokken. Dareng heeft er ooit twee maal een slokdarmverstopping aan over gehouden! Uiteindelijk is ze er twee keer zelf door geraakt zonder tussenkomt van DA maar het was wel eng.
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Ik heb bij de Paardendrogist een zak grote lijnzaadbrokken gekocht hiervoor, dit zijn grote bikskorrels en in principe ook nog gezond.
In welke hoeveelheden tegelijkertijd had jij ze gevoerd? Ik bedoel.. als je ze gebruikt als beloning tijdens training, zo af en toe eentje.. dan kan dat toch niet gebeuren lijkt me?Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke
bevallen deze brokken bij jou ? ik wil dit ook als belonings brok gaan voeren maar dan ook gelijk omdat sophie zomer eczeem heeft !Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
maar vond ze wel f]/images/smilies/sad_smile.gif[/img]
verder heb ik nu pavo basic ofz en soms doe ik trainen met muesli hihi sophie word hier gekker van dat van brokjes muesli is denk lekkerder..
Ik gaf er eentje en het was prijs. Ik dacht zal wel per ongeluk zijn. Enkele weken later zelfde scenario. Daarna heb ik ze nooit meer durven geven. Het waren er wel van een ander merk dan welke jullie aanhalen.Oorspronkelijk Geplaatst door trea
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Bladwijzers