Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: Grote bikskorrel als traktatie

Grote bikskorrel als traktatie

voor de mensen die biks gebruiken als traktatie, welk merk heeft een grote korrel en niet TE veel energie?

ben heel benieuwd misschien dat dit Djailo wat meer motiveerd zodat we niet meer blijven hangen..
    xxx Daisy

Djailo M'n Kanjer !!!

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Grote bikskorrel als traktatie

Subli Bikkels

Energie is in alle brokken hoog, maar als je het als beloning gebruikt, voer je er toch niet zoveel van dat je paard daar direct dik van wordt. Ik beloon ook met bix en gebruik dan 1 flinke hand (100 gram?) tijdens een hele 'sessie'.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Kernbrok van Equisanum

Ik gebruik dit al jaren als tractatie (clickerbeloning). Veel goedkoper en gezonder dan paardensnoepjes, wortels of appel.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik was opzoek naar de grasbrok van Hartog, die leek me erg geschikt! (en zeker energie/troep armer dan de meeste andere korrels) maar helaas bij de grote foarage handel waar ik was hadden ze deze niet.

Ik was opzoek naar de grasbrok van Hartog, die leek me erg geschikt!
    Ja, als je paard die lekker vind, zijn die echt heel geschikt!
    Ik heb een proefmonster geprobeerd, maar helaas vinden ze ze hier niet te vreten.

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Heb ze nog nooit geprobeerd, ze moeten idd wel in de smaak vallen! (hoe ben jij trouwens aan een proefmonster gekomen?)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Nacino
    Heb ze nog nooit geprobeerd, ze moeten idd wel in de smaak vallen! (hoe ben jij trouwens aan een proefmonster gekomen?)
    Gekregen van een kennis (wiens paarden het ook al niet lustten). Geen idee hoe zij eraan kwam. Ik vermoed gewoon bij onze fouragehandel. Ik zal eens navragen als ik daar kom.

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Opgepast met die grasbrokken. Dareng heeft er ooit twee maal een slokdarmverstopping aan over gehouden! Uiteindelijk is ze er twee keer zelf door geraakt zonder tussenkomt van DA maar het was wel eng.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Oct 2004

Ik heb bij de Paardendrogist een zak grote lijnzaadbrokken gekocht hiervoor, dit zijn grote bikskorrels en in principe ook nog gezond.

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke
    Opgepast met die grasbrokken. Dareng heeft er ooit twee maal een slokdarmverstopping aan over gehouden! Uiteindelijk is ze er twee keer zelf door geraakt zonder tussenkomt van DA maar het was wel eng.
    In welke hoeveelheden tegelijkertijd had jij ze gevoerd? Ik bedoel.. als je ze gebruikt als beloning tijdens training, zo af en toe eentje.. dan kan dat toch niet gebeuren lijkt me?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Miran
    Ik heb bij de Paardendrogist een zak grote lijnzaadbrokken gekocht hiervoor, dit zijn grote bikskorrels en in principe ook nog gezond.
    bevallen deze brokken bij jou ? ik wil dit ook als belonings brok gaan voeren maar dan ook gelijk omdat sophie zomer eczeem heeft !
    maar vond ze wel f]/images/smilies/sad_smile.gif[/img]

verder heb ik nu pavo basic ofz en soms doe ik trainen met muesli hihi sophie word hier gekker van dat van brokjes muesli is denk lekkerder..

Forum Meubilair Mieke's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2006

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door trea
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mieke
    In welke hoeveelheden tegelijkertijd had jij ze gevoerd? Ik bedoel.. als je ze gebruikt als beloning tijdens training, zo af en toe eentje.. dan kan dat toch niet gebeuren lijkt me?
    Ik gaf er eentje en het was prijs. Ik dacht zal wel per ongeluk zijn. Enkele weken later zelfde scenario. Daarna heb ik ze nooit meer durven geven. Het waren er wel van een ander merk dan welke jullie aanhalen.
    Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
    Joni Bentley

Bladwijzers

Forum Rechten