Jaaa leuk ik ken ook nog niet veel mensen van het forum.. naja teminste? denk ik haha
heb er wel veel gezien maar van vele namen onthouden enz haha
Jaaa leuk ik ken ook nog niet veel mensen van het forum.. naja teminste? denk ik haha
heb er wel veel gezien maar van vele namen onthouden enz haha
Gezellig!
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
hmmm in mijn agenda staat in dat weekend met enorm grote letters dat ik thuis moet blijven om te leren voor mijn statistiek tentamen van 12 januari.
Ik zie dit topic nu pas :-O. Mag ik ook komen?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
En ik deed per ongeluk net wijzig ipv citeer, maar ik vind het ook heel gezellig dat Jildau komt en die staat dus ook in de lijst omdat ik geen zin had om die cijfertjes te veranderen staan Jildau en Marjolein ergens tussen de rest.... Zo is alles weer goed!Oorspronkelijk Geplaatst door myracara
Fijn dat ik ook mag komen... nu alleen nog iets eetbaars verzinnen om mee te nemen. Het wordt in ieder geval een vega hap
XxX ikke
Als ik met iemand mee kan rijden (Noord-Hollander? ) zou ik het ook heel leuk vinden om te komen.. ik denk er nog even over na of ik dan een verjaardag ga skippen, maar ik denk het wel. Dus mocht iemand het aandurven om me in de auto te hebben, dan graag
hihi, je paard hoeft dus niet mee??? da's alvast een pluspunt Ik ga helaas niet met eigen vervoer, anders mocht je er zo bij.
Wat gezellig! Er komen wel wat mensen uit die richting toch? (mijn topografische kennis beperkt zich tot Leusden-Voorthuizen ben dus geen heel betrouwbare bron )Oorspronkelijk Geplaatst door wannabe
Jaaa nienke ook komen HAHA
Helaas moet ik mij afmelden!
De borrel op stal roept
En bij deze moet ik mij helaas ook afmelden...
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Neeeee, Els, je moet komen hoor, ik had al zo op je gezelschap gerekend!!!!
Jammer hoor...
En Antheman had ik ook graag eens willen ontmoeten...
Helaas, volgende keer beterOorspronkelijk Geplaatst door Marja
Ahh wat jammer Hester en Els!
Trouwens wel goed dat er hier weer eens iets staat, ik moet nog een mailtje sturen met mn adres. Is er een snelle manier om iedereen in dat lijstje te krijgen eiegenlijk? Of gewoon overschrijven op papiertje en iedereen opzoeken?
Bladwijzers