De aanvangstijd is nog steeds 17 uur, I presume/assume?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
De aanvangstijd is nog steeds 17 uur, I presume/assume?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
May the horse be with you!
Ja, zo rond die tijd, maar als iemand met vervoer zit en vroeger wil komen kan dat hoor, moet je alleen helpen opruimen
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Omdat ik de laatste dagen erg moe ben, véél slaap en de dokter me heeft geadviseerd minstens 1 week rustig aan te doen, én omdat mn lift niet door gaat ... helaas, ik meld me af... Echt jammer!
Wat jammer San!
Maar ja, je gezondheid gaat nu effe voor!
Ah, da`s inderdaad jammer Sandra! Maar veel belangrijker dat je goed voor je zelf (en je kindje!) zorgt
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Ik moet ook even zien.. of ik wel kom ik kan wel met eveline mee
maar aangezien morgen mijn school weer begint, en ik meer me best wil gaan doen & moet doen gaat dat voor
Wil dus even zien wat ik morgen ga opkrijgen voor huiswerk etc..
laat morgen meer weten..
ook weet ik niks om te maken
Nou kom Marjo, je gaat toch niet op zaterdagavond met je neus in de boeken zitten???
Nee zeg, kom gezellig met Eveline mee!
(En d'r zijn er nog meer die nog wat moeten verzinnen om te maken....hier nog zo één....)
Haha.. wel gezellig in me eentje met me neus in de boeke
Ben gewoon bang dat die zeikerds op school veel huiswerk op gaan geven omdat wij bijna 1,5 week langer vkantie hebben gehad als anderen hierdoor lopen wij achter..
zie morgen wel even op school.. en hihi zit nu met me gedachten bij iemand anders hihi nog slechter..
Wat, ben je verliefd????
Daar moeten we dan vanalles over horen zaterdagavond, gewoon komen!!!
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
haha nee hoor oh wacht nu houd ik mezelf voor de gek hihi..Oorspronkelijk Geplaatst door Marja
ken hem al uhh bijna 10 jaar hihi is oud klasgenoot.. gewoon wat praten hoor verder niets hihi..
ben met me debiele kop vergeten zijn nummer te vragen
Vraag je toch of hij gezellig mee komt naar het forumnieuwjaarsdiner!
whihi marja nee past niet in de auto helaas zijn maar 2 zitplekken hihi misschien op het dak
Vind dat je komen moet hoor marjo .
Ik ga ook eerst zaterdagochtend nog aan school.
Je moet het niet leuke met het leuke belonen, toch? (:P , wat is ook alweer dat spreekwoord daarover, kan er niet op komen).
note to self: change the mind, the body will follow.
Zo, even wat geschoven met namen (uitvallers er tussen uit), zo moet het volgens mij kloppen. En ook even ingevuld wat ik voor voer mee ga nemen.
1. Roos -> denkt aan preitaart met geitenkaas
2. Bea
3. Nienke-F ?
4. Jildau
5. Marja - rauwkost: worteltjes en komkommer
6. Jasminum - Jasmijn-> spiesjes met kaas tomaat en chorizo/salami. Het kan nog veranderen
7. Maaike - Maaike
8. Mariel - Mariel89 -> Pikante kip tortillas (hoogst waarschijnlijk. En anders iets anders creatiefs )
9. Nicky -> toetje, organisatie , inkopen
10.Eveline -> toetje, organisatie, inkopen
11 Karianne- mafhaf (Callippo kokkerelt!)(Malibu-deal )
12 Nieck - lodalog (Callippo kokkerelt!)(Malibu-deal )
13 Marjo&Sophie (Marjolein dus)
14 Ebby - Naomi
Bladwijzers