Ik doe niet mee maar aangezien het zo dichtbij is voor mij wil ik zeker komen kijken ! Hoeveel dagen weet ik nog niet, hangt van de financien af.. .
Ik doe niet mee maar aangezien het zo dichtbij is voor mij wil ik zeker komen kijken ! Hoeveel dagen weet ik nog niet, hangt van de financien af.. .
Aanbetaling moet ZSM binnen zijn, als je tenminste verzekerd wil zijn van een plek.
Ik moet binnen 2 weken de aanbetaling naar Birger overmaken en kan het niet allemaal zelf voorschieten he
Leuk als je komt kijken Sophie!!
Wat houdt die aanbetaling in dan? het hele bedrag of een deel?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
De aanbetaling is iets meer dan de helft van het totaalbedrag, namelijk 200 euro.
Het restbedrag wordt dan in de zomer bepaald, omdat iedere extra deelnemer ervoor zorgt dat het bedrag per deelnemer lager wordt.
Ik heb nu een berekening gemaakt waarbij de totale cursus INCLUSIEF overnachting, terreinhuur, stalling, lunch en bbq ongeveer 350 euro gaat kosten.
Weet je al wat komen kijken kost? Wel als ik met iemand mee kom natuurlijk
Ik doe niet mee want ik heb de weken daarvoor geen tijd om te oefenen (ben dan op vakantie) en heb niet zoveel kans meer om geld te verdienen komende tijd.
Zou leuk zijn als je komt kijken Elies!!! de prijzen staan in het bovenste berichtje, ff goed lezen
Is er nog plek? Ik wil ook wel meedoen (zo dichtbij!).
Moet alleen even uitzoeken of ik het kan regelen met vrije dagen.
Martin
Lima Bravo!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa meedoen! Tuurlijk kan je dat regelen met vrije dagen! Gezellig!
May the horse be with you!
ik ga het geld overmaken hoor want dit kan ik natuurlijk niet missen!!!!!!
binnen twee weken is het er evelien komt helemaal goed jippei heb er nu al zin in!!!!!!
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Mijn plaats staat in ieder geval al vast
Ik ga ook mee doen!! Het lijkt me echt geweldig en ik heb me al aangemeld en al betaald!!
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
Gaaf joh! Zo wordt het een compleet forum-kamp
Ehh zijn er ook zulke kampjes voor de level 1'ertjes?
Hier de fotootjes van de locatie van het zomerkamp.
Helaas bij minder mooi weer, wij hopen in augustus natuurlijk op een lekker zonnetje!
http://137.224.239.40/nh/forum/viewtopi ... 7155#17155
Enne, zoiets kan ook zeker georganiseerd worden voor L1'ers. Zijn er mensen die hier interesse in hebben? Mail dan ff!
Mooi prijsje callippo, daar doen we het voor. Wou dat het al zover was.
Bladwijzers