ik moet nog even kijken hoe het uitkomt enzo, maar heb wel zin om een dagje te komen kijken.
ik moet nog even kijken hoe het uitkomt enzo, maar heb wel zin om een dagje te komen kijken.
haaj.
Nog even een vraagje, ik kan dus een dag komen kijken, en ik wordt opgehaald aan het einde van de dag.
Ik ga dan op de heenweg met de trein, maar weet iemand een goede manier om vanaf het station op de stal te komen?
Ik heb net gekeken, en de afstand van het station naar de stal is volgens internet 6,5 km, dus lopen gaat zowiezo niet...
Ik heb je ge-pb-t.
May the horse be with you!
lijkt me heel gaaf om te komen kijken, wat wordt er zoal gedaan?? alleen €25,- is wel een beetje veel
Het geld is zekers de moeite waard, door te kijken leer je ontzettend veel, en leer je heel veel nieuwe dingen, en geef je veel inspiratie waarmee jij en je paardje mee aan de slag kunnen gaan.
Een tip als je een filmcamera heb neem hem mee. Kijken is zekers de moeite waard, en helemaal bij birger.Veel plezier
Birgerkamp bevalt tot nu toe erg goed!
Ik ben ff snel naar huis, zometeen terug naar de camping. Vooral de ochtend vond ik erg leerzaam en heb nu alweer veel inspriratie.
Qua rijden heb ik nog niet echt de 'fun' ontdekt. We hebben (helaas?) erg veel basis moeten doen zoals passenger en follow the rail (wat wel heel gaaf is op 10 hectare incl allerlei obstakels en 'wilde' koeien en paarden.
Wel een leuke nieuwe oefening: rijden met een string om het been van je paard... En dan ook op die manier stoppen enzo
Zal andere keer de rest wel vertellen, moet nu weer terug naar de camping
Een dagje (donderdag) kijken bij het Birgerkamp is ook goed bevallen! Als toeschouwer krijg je toch wel veel mee hoor; de uitleg en een totaalblik van de praktijk. Heel leerzaam en erg inspirerend ook. Kon ik het maar allemaal blijvend onthouden wat er gezegd en gedaan is. Wat is er zoal gedaan vandaag ('k kwam veel te laat v.w. lang zoeken in het bos dus heb een deel van de ochtend gemist): pre-flight checks met stick, dan met twee sticks afwisselend voor- en achterhand (dansen, erg leuk), falling leaf, sliding rock (is me eindelijk goed duidelijk geworden, ook het nut van die oefeningen), focus game met mederuiter en riding dynamic oefeningen met string om voorbenen en vervolgens lichtrijden/ staan op het binnen achterbeen.
Al met al hartstikke veel informatie. Hopelijk was het voor de deelnemers net zo (of eigenlijk nog meer) leuk en leerzaam als voor de toeschouwers! Jammer dat ik morgen niet kan komen kijken.
Groetjes van Anneke
EDIT: dubbelpost gewist, groetjes Sandra (ik weet nou wie je bent, haha)
Zullen we verdere verslagen hierover verplaatsen naar de rubriek 'Verslagen van clinics, lessen, demo's en meetings'?
Well-behaved women rarely make history
Bladwijzers