GEFELICITEERD!!!
GEFELICITEERD!!!
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Wow! Gefeliciteerd!
Started!
jullie hebben het echt super verdiend zeg!
gefeliciteerd!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Gefeliciteerd!!!
begrijp ik nu goed dat Anna ook mag certificeren? Of doet MC dat?
Don't dream your life, live your dream!
Anna sleept me er doorheen, maar MCL beoordeelde de videobeelden.
haha ik beoordeel niet maar ben er wel bij voor de nodige achtergrond info wat niet wil zeggen dat als het niet goed genoeg is het wel door gaat natuurlijk!! Deze level 2 was dik verdient maar niet super sterk. De combinatie is niet gelijkwaardig, San oefent al lang en kent dus de technieken van voor tot achter. Shanna is daarbij nog erg onervaren, vooral bereden....dit zegt dan weer niks over San haar technieken ....en dan vooral het rij gedeelte, het kan altijd beter....
San haar technieken zijn absoluut level 2 waardig en daarbij heeft Shanna het gewoon over all oké gedaan!! Nu alles slijpen voor level 3
En aangezien mcl geen bal snapt van computers, internet, en wie wat waar in parelli land mag ik de certificaten invoeren als ze volledig zijn.
Dat is best leuk hahaha
Iemand nog een certificaatje nodig
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
of voor het uitlenen van je super paardenhaha ik beoordeel niet maar ben er wel bij voor de nodige achtergrond info
San en ik zijn alletwee persoonlijk gebeld door een Parelli Cowboy vanmorgen om te zeggen dat onze certificaten onderweg zijn, .
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
ja, hartstikke stoewah! Een gelukkig nieuwjaar gewenst krijgen door een parelli cowboy. dat moet wel een prima 2009 geven toch!
hmm.. wil je aan die cowboy vragen of hij mij ook ff belt? Mijn level 1 assement uitkomst zou 3 weken geleden in engeland op de bus gegaan zijn ... maar arriveren in Wormer ho maar.. en dus tot op heden geen idee wat de uitkomst is...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Woehoew proficiat Sandra!!!!!!!
Zweef maar lekker even verder op die roze wolk!!
xxx julieke
Woeiiiiii, wat een fantastisch nieuws!
ZOOOOOOO gaaf San! Ben hardstikke trots op jullie!
En je hebt het maar mooi helemaal ZELF gehaald, alle taken met je eigen Shanna
Super! Gefeliciteerd!!
Don't make or teach assumptions
Jaa!! Heel erg van harte gefeliciteerd!! Het is je van harte gegund! Ik vind het superknap hoe je met Shanna bent gegroeid!!!
Bladwijzers