Supergoed Sandra, gefeliciteerd!!!
(Alleen wat ik niet helemaal snap: heb je nu automatisch ook je L1 gehaald door alleen je L2 taken te filmen???)
Supergoed Sandra, gefeliciteerd!!!
(Alleen wat ik niet helemaal snap: heb je nu automatisch ook je L1 gehaald door alleen je L2 taken te filmen???)
Ahhhh vet gaaf sandra !
Heeeeeeeeee Sannie !! Gaaf joh !! Vorige week nog een heel gesprek gehad met je over Shanna en alle hobbels die jullie samen hebben genomen. Super !!! (uuhhhh...kom je me nou les geven )
Super, en zeker en vast dik verdiend
Whatever your goal , you must come closer to yourself, before you can come closer to your horse.
Joni Bentley
Whaaa wat cool, gefeliciteerd Sandra!!
You go girl, super!
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
@ marja:
Ja in frankrijk kan dat nog he daar lopen ze een beetje achter!
En ik ken San goed genoeg om aan te kunnen geven of zij haar level 1 erbij mag hebben of niet....
ik heb nota bene zelf de pushing passenger staan filmen.
En we krijgen wel vaker het verzoek van mensen dat als ze hun level 1 nooit gefilmd hebben maar level 2 wel gehaald hebben of ze dan ook het certificaat van level 1 krijgen....
Dat maakt het dan toch leuker ofzo Ik heb het niet...maar ik zou het zo kunnen krijgen als ik dat zou willen....
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Sandra van harte gefeliciteerd!!! Dat hebben jullie met z'n drieen toch even mooi geflikt!
Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!
Petje af en welverdiend.
Jullie hebben al heel wat meegemaakt en dit is toch de slagroom op de taart.
Gefeliciteerd Sandra!
2 strings, kun je mooi in evenwicht lopen.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Wat goed San
En wat verdiend ook
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Heee wat lees ik daar??!! Goed gedaan, het zat er aan te komen hè na de gelukte en gefilmde wissels. Verdiend hoor!!
GGGGGGGGGGOOOOOOOOOEEEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD man!
Gefeliciteerd kanjers!
Jullie verdienen het zo enorm!
Men you rule!
May the horse be with you!
Wha San wat goed!
En zo verdiend. Yo go girl!
gefeliciteerd!
Bladwijzers