@ Eveline Hoe duur gaan de ballen worden? Ik heb ook wel belangtelling, zal je zo een mailtje sturen.
XxX ikke
@ Eveline Hoe duur gaan de ballen worden? Ik heb ook wel belangtelling, zal je zo een mailtje sturen.
XxX ikke
Nog geen nieuws over de ballen, enkel dat ze vertraagd zijn met levering Nog even wachten dus...
Na tip van Jossie, wij willen ook een bal! Mogen we op de lijst voor 2 blauwe ballen van Frans
[size=99px](aantal gewijzigd)[/size]
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik heb Jossie nog niet op de lijst staan... mensen die ook een blauwe bal van Frans willen, kunnen mij even mailen op touwhalster@gmail.com
Klopt, ik stond nog niet op je lijstje, want ik wilde eerst even met Saar overleggen . Ik zie dat ze er al 2 besteld heeft bij je, moet er evengoed nog een mailtje naar je toe?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ja, ik heb nu geen mailadres...
Sta ik al op je lijstje eigenlijk?
(anders bij deze? )
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Vash wil ook zo'n grote bal. Ik ga je mailen!
Ja, jij stond al op het lijstje (met mail )Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
Pfoe, nu maar duimen dat de ballen snel komen!
En en en, al nieuws over de ballen?
Linda en ik willen er samen ook wel héél graag ééntje hebben, is er een kans dat je ze voor 8 maart binnen hebt?
Always put the relationship first!
Nog geen ballen Zal eens vragen waar ze blijven...
Als het goed is komen de ballen vandaag binnen bij Frans. Dan hebben ze nog ff een paar dagen nodig om te verzenden (d'r staat daar vast een hele lijst aan reserveringen open) maar nu duurt het iig niet lang meer.
Whoohoo, dat is goed nieuws
Always put the relationship first!
Joepieee!!! Is er al bekend wat de ballen gaan kosten? Begreep dat je extra korting kon geven?
Nog geen bal binnen
Zijn gister op de post gegaan, maar helaas nog niet bezorgd vandaag.
Zodra ik ze heb, zal ik ook alle ballen-reserveerders mailen
Bladwijzers