Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Start Parelli vraagje

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Start Parelli vraagje

Hallo,

Even een vraagje (misschien al vaker gesteld maar kon het antwoord niet vinden)
    Wil gaan beginnen met Parelli, heb er super veel zin in! Maar nu mijn vraag, heb begrepen dat je als eerste Savy lid kan worden, dit wil ik ook gaan doen.

Maar wat kan je het beste bestellen als je nog helemaal niets hebt - ik zag dat je speciale kits hebt (beginnen met Online paterns) maar daar zitten 2 dvds in van de succes serie en ik dacht dat je er vier moest hebben voor level 1?

Wat kan ik het beste bestellen, losse dvd uit de succes serie? Of heb ik genoeg aan de Online patterns?

Bedankt!
    Groetjes Priscilla
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: Start Parelli vraagje

je kan gewoon de online kit bestellen...Daar zit voldoende in om te beginnen. Wat een grote hulp kan zijn is het level 1 pakket ergens kopen op marktplaats of ebay als je het gevoel hebt niet voldoende te hebben aan de online kit. De succes serie dvd's bieden dan niet echt uitkomst!

Succes!!!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Ik heb ook de online kit en de succes series. In de succes series wordt beperkt uitgelegd hoe je oefeningen moet doen. De patterns zijn meer voor allerlei leuke ideeën die je uit kan voeren maar het hoe wordt niet echt uitgelegd. Ik liep zelf tegen allerlei vragen aan hóe je het nu precies moest doen en wat als het niet lukt. Gelukkig heb ik nog een level 1 op de kop kunnen tikken want daarin wordt alles véél uitgebreider uitgelegd. Daar kom ik veel verder mee.
    Mgoed, anderen hebben er genoeg aan als ze een keertje een oefening zien die je kan doen en komen er zelf wel uit hoe ze het doen. Dat is dus net wat jij prettig vindt.

Maar ik zou zeggen: als je wil beginnen, kijk dan of je nog ergens een level 1 kan vinden want daarin wordt alles heel duidelijk stap voor stap uitgelegd. En ws ben je dan ook goedkoper uit voor meer info!

Als ik jou was, zou ik een level 1 pakket zoeken. Daar zit toch de meeste info in om mee te beginnen!
    Surrender to fun!

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Bedankt voor jullie antwoorden, jammer dat je de level 1 pakketten niet meer nieuw kan kopen, nu krijg je vaak gebruikte versies aangeboden met alleen de dvd, dus zonder boekjes - klopt het dan dat je 6 dvd's hebt in totaal?

Versies zonder de boekjes moet je niet kopen. Dat zijn bijna altijd (illegale) kopietjes. Ik geloof inderdaad dat het zes dvd's moeten zijn. Maar de boekjes zijn ontzettend informatief, dus ik zou echt proberen een originele versie te kopen. Probeer ook eens op e-bay, daar worden ze nog wel aangeboden.
    Ik heb eventueel wel een oud level 1 pakket te koop (in zeer goede staat), dat is met videobanden. Die zijn minder uitgebreid dan de dvd's, maar kun je toch nog veel uithalen. En de boekjes zitten erbij.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Ik ben ook pas begonnen met parelli, eerst de online kit gekocht maar kon er niets mee, alles werd leuk uitgelegd maar had geeeen idee waar te beginnen. Nu level 1 pakket van marktplaats gekocht, ben er zo blij mee! Echt, alle info die je nodig hebt om te beginnen staat erin! Savvy club lid is ook heel handig, er staat nu sinds 6(?) januari een hele hoop nieuwe info en filmpjes op en de dvd's en tijdschriften zitten ook boordevol info!

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Bedankt!
    Ik ben inmiddels op zoek naar een level 1 pakket. Liesbetm, ik heb helaas geen videorecorder meer anders had ik wel interesse gehad.

Tja, dat begrijp ik. Succes met zoeken. Je zal er echt veel aan hebben.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    41

Heb via Ebay een origineel pakket gevonden, met boekjes!Ben helemaal blij! Hopelijk komt hij snel deze kant op dan kan ik ook gaan beginnen!

Hier kan een slotje op

Bladwijzers

Forum Rechten