Lijkt me leuk, wanneer, hoe laat en waar precies???
Weet nog niet of ik dan met of zonder paardje kom.
Lijkt me leuk, wanneer, hoe laat en waar precies???
Weet nog niet of ik dan met of zonder paardje kom.
Prendre la vie comme elle vient!
We weten verder nog niks, ik wou weten of er mensen waren die wouden komen haha omdat wel aan 1 kant van het land is en soms lastig is voor mensen uit zuid-holland of wat daar nog meer op de rij ligt..
Zal in Lonneker zijn dat ligt naast enschede, verder is nog niks bekend..
Oeh, leuk, alweer een hoop animo voor de playday.
Voor de mensen zonder paard heb ik nog wel 1 uitdaging en 1 schatje staan
Ik ben zelf wel voor een datum in april, zeker als we weer een typische 'global warming april' hebben, zoals afgelopen 2 jaren.
En dan is de bevrijdingsdag van Fred nog niet geweest, en die van Moppie ook niet
Enne, in vakantie hoeft toch niet perse, want een playday kan gewoon op een zaterdag.
Pasen valt op 12/13 april, maar dan zijn er wellicht ook mensen op vakantie/andere activiteiten.
Blijven zaterdag 18 april en 25 april over (als we het dus op zaterdag doen).
Als Marjo het daar ook mee eens is, kunnen we stemmen
Prima hoor eef mij maakt datum niet uit HAHA ik ben er wel
ik heb ook 1 schatje maar die laat ik staan haha sorry.. jullie mogen haar allemaal bewonderen en aaien als ze niet hapt
Ik meld me aan als vrijwillige fotograaf!!!
Ik ga in april niet al slepen met cun of moods.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
oproepje of verzoekje hoe je het noemt
op de playday is uitterraad mijn camera aanwezig.. Voor wie leuke foto,s wil van zijn paard kan dat aan mij vragen er is ruimte genoeg bij ons dus kan buiten de wei of in maakt niet uit.. gewoon gratis kleine inimini shoot
ik wil mijn camera "beter" leren kennen en waar kun je dat nou beter doen dan op een playday..
Zal die foto,s dan ook opsturen natuurlijk anders heb je er niks aan
Even de 2 data toegevoegd als opties om op te stemmen.
Lijkt me dat we beter op tijd een datum kunnen prikken, zodat mensen die echt graag willen komen, deze dag alvast kunnen vrijhouden.
Bij slecht weer gaat het feestje niet door (we hebben geen binnenlocatie) en zullen we een nieuwe datum prikken.
Je mag op meerdere data stemmen, dus vul het liefst alle dagen in waarop je nog kan, zo is het makkelijkst te zien op welke dag de meeste mensen kunnen.
Ohja, ik heb 11 april wegens 'paasweekend' eerst niet genoemd, maar pasen is officieel pas op zondag, dus misschien dat zaterdag de 11e toch wel een optie is.
Ik kan alle drie die dagen.
High five van: Binkie, Frummel, Robyn, Bo, Bondai!
Wow, in april al! Dan heb ik nog twee maanden voor Fred's bevrijdingsdag. Ben benieuwd of ik dan nog een paard mee kan en wil nemen.
Tof dat jullie daar rekening mee houden, bedankt!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Ja, van dat aanbod maak ik graag gebruik als er een paard mee komt.Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Zo niet, dan neem ik natuurlijk ook mijn camera mee.
Started!
Gaaf bea
18 of 25 april PRIMA!
(11e ben ik jarig, ga ik andere dingen doen)
May the horse be with you!
Tot nu toe lijkt het op de 18e te worden.
Ik kom, maar denk zonder de "dikke"dame.
Prendre la vie comme elle vient!
Ik kan alle dagen maar weet dus nog niet of ik met paarden kom...
Ik mag Nicky toch wel even lenen, Marjo? als "special guest"? Hihi!
Ik kan in principe alle dagen, maar goed, ik heb nu nog géén idee hoe ik er aan toe ben en of ik nog enigszins achter het stuur pas om naar jullie toe te rijden.
Ik heb even met vriendin c.q. bijrijdster overlegd, het lijkt ons erg leuk met 2 pony's te komen, tis alleen zo'n 2,5 uur rijden, dus we denken nog even na of we dat de pony's aan willen doen.
Was er maar een playday nog een stukkie (bb) dichterbij
Ohja, heb wel ingevuld dat wij waarschijnlijk alleen de 25ste kunnen, 11de is te druk weekend, en de 18de is mijn mama jarig. Maar we zijn dus nog niet 100% zeker of we komen, ivm de afstand.
(en de vraag of het vervoer te regelen is)
Always put the relationship first!
Bladwijzers