Ik weet nog niet in hoeverre ik mijn paardjes ga gebruiken, aangezien ik ook foto,s wil maken hihi
eveline misschien kunnen we ook iets van een bloementje doen erbij als we toch zoveel hebben
Ik weet nog niet in hoeverre ik mijn paardjes ga gebruiken, aangezien ik ook foto,s wil maken hihi
eveline misschien kunnen we ook iets van een bloementje doen erbij als we toch zoveel hebben
Lijkt me vanzelfsprekend.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Started!
Ik denk zo stiekum dat Jan liever bier heeft dan bloemen
Als het geen probleem is, komt een vriendin van mij ook mee. Rijd nl. liever niet alleen met de trailer.
Ze kan érg mooie foto's maken, dus da's een leuke bijkomstigheid
T wordt wel echt gezellig druk zeg
ik heb vervoer! dus als ik mag van Jan gaat Shanna gezellig mee naar de playday! Ook leuk voor de mensen zonder paard, want ik ga haar echt niet de hele dag zelf bezig houden
dan neem ik denk ik toch de fjord mee is waarschijnlijk wel meer relaxed.
Leuk om alle mensen en paardjes te ontmoeten, het geld maak ik vandaag even over.
Is het handig om prikpaaltjes mee te nemen?
Started!
we hebben ook prikpaaltjes maar je mag altijd iets meenemen natuurlijkOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Ja, graag prikpaaltjes meenemen. Tegen die tijd staan onze paarden weer op kleiner stuk wei, dus hebben we de meeste van onze prikpaaltjes zelf al in gebruik. Er is wel gras beschikbaar om een stukje af te zetten.
Trouwens, Jan vroeg waarom we maar 1 dag playday houden. Of het niet veel handiger is als mensen blijven slapen, dan hoef je niet voor 1 dag zo ver te rijden Dusse: wie wil, mag overnachten, inclusief paard
Jeutje wat een relaxte boer hebben jullie Da's wel een gaaf aanbod zeg!
Ik heb ook nog wel wat prikpaaltjes
eef we kunnen ook wel tijdelijk palen boren is zo gefixt mochten we niet genoeg prikpaaltjes hebben
ja boertje is wel lief..
Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
gezellie!!
May the horse be with you!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
we gaan er gewoon voor!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Bladwijzers