Pagina 10 van de 28 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 408

Topic: Auditions - post ze hier!

  1. #136
    Actief Forumlid gemmvm's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2006
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.101

    Re: Auditions - post ze hier!

    wow!

    mooi filmpje zeg, zo zacht zo mooi!
    leuk dat jou muziekje ook precies op het juiste moment eindigt ahaha

    ik kan nog een boel van je leren, mooi voorbeeld :-d
    Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
    www.p-aard.nl

  2. #137

    Re: Auditions - post ze hier!

    ... en vooral leuk dat het muziekje ook speciaal over mijn paard gaat natuurlijk! Het is 'Moi Lolita' van Alizée.

    Bedankt voor het compliment! Waar jij zacht ziet zie ik alleen die irritatie van L. om mijn ruwe opzij drijven bij de weave. Maar de achterwaarts in de trailer aan het eind van de lasso daar ben ik heel trots op! En ook de porcupine op de flank rope. Ik ben wel benieuwd wat ze daarvan gaan vinden, zou kunnen dat ik het helemaal fout doe, het is meer liberty met een touwtje erbij zoals het nu is.
    Bij de freestyle kreeg ik idd. commentaar over de impulsion, en ook een heel nuttige reminder om bij wijken voor het been m'n teen naar buiten te draaien. Was ik helemaal vergeten, en nu ik het weer doe merk ik dat het zoveel duidelijker is.
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  3. #138
    Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Matrei in Osttirol - Oostenrijk
    Leeftijd
    49
    Berichten
    3.203
    Dagboek Berichten
    7

    Re: Auditions - post ze hier!

    Afgelopen zondag kwam nienke07 filmen en had F6 meegenomen voor de gezelligheid en wat mooie paatjes.
    Sterre kwam op de handrem de wei uit en dit zou dus normaal gesproken een dagje zijn geworden waarop we gaan wandelen, lekker grazen en ik halverwege kijk of ik ontspannen mee kan liften.
    Werk in de bak is dan meestal niet zo'n succes, maar ja zo vaak hebben we niet iemand om te filmen dus so be it.

    Andere punten die ik gemerkt heb is het feit dat ik toch onzeker/onhandig wordt als er mensen kijken/filmen. Ik heb niet zo vaak publiek dus dit was een echte "how intereseting" ik had dat zelf namelijk niet verwacht. O ja en ik ben een rommelkont met te weinig plan in mijn hoofd. Daardoor heb ik niet kunnen laten zien wat ik achteraf gezien graag had willen laten zien. Hopelijk leer ik daar ook nog van zou handig zijn
    Met Sterre is het altijd een fijne balans tussen consequent doorvragen en voorkomen dat ze erg zuur wordt. Ik merk dat ik hierdoor soms toch echt gewoon te voorzichtig/onduidelijk ben.

    Ik heb de online ingestuurd voor level 1/2, maar we hebben ook maar meteen de freestyle opgenomen. Beiden zijn resprentatief voor hoe het gaat op een mindere dag maar ja die horen er ook nog altijd gewoon bij dus post ik ze toch maar.
    Online


    Freestyle

  4. #139
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Auditions - post ze hier!

    Mooi stukje film weer Nathalie!!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  5. #140
    Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Matrei in Osttirol - Oostenrijk
    Leeftijd
    49
    Berichten
    3.203
    Dagboek Berichten
    7

    Re: Auditions - post ze hier!

    Pff en dan vandaag had Serre een lekkere playdrive. Alles licht en soepel inclusief de net aangeleerde sideways draw.
    Daar zou je toch een punthoofd van krijgen als je de humor er niet van in zou zien.

  6. #141
    Actief Forumlid laura's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    915

    Re: Auditions - post ze hier!

    Wat ontzettend leuk al die filmpjes!!

    Ik krijg er een beetje planken koorts van
    Zo hier en daar kan ik best nog wat puntjes op de i zetten

    Maar ik weet weer wat ik te oefenen heb

    Binnenkort dan misschien ook wat van mijn level 3 filmpjes

  7. #142

    Re: Auditions - post ze hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Funnygirl
    Pff en dan vandaag had Serre een lekkere playdrive. Alles licht en soepel inclusief de net aangeleerde sideways draw.
    Daar zou je toch een punthoofd van krijgen als je de humor er niet van in zou zien.
    Ooo, dat herken ik helemaal...Alleen frustreert het mij helemaal niet voor de auditiefilmpjes, want voor L3 (en zeker 4) moet het altijd zo goed kunnen als je toont, en niet alleen soms, dus daar hoefde ik al niet over te stressen. Maar hoe verschillend een paard kan zijn van dag tot dag, ongelooflijk. Eergisteren een onvoorstelbaar speelse Lolita met die koude wind, we leken wel Nevzorov, (maar beter, want met drie paarden tegelijk )... en dan gisteren weer ultrasloom, alles was teveel gevraagd.
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  8. #143

    Re: Auditions - post ze hier!

    .. ik ben geslaagd, ik ben geslaagd!!!!!!!!!!!!
    LEVEL 3!!


    Dankzij de nieuwe auditions, want de oude had ik nog niet durven filmen.
    En net als toen Eddy me mijn level 2 gaf, heb ik eventjes het gevoel dat ik het nog niet verdien. Het ene moment doe ik level 4 stuff met mijn tweejaartje, het andere moment sta ik vertwijfeld naast een ultraslome Lolita mij af te vragen wat Linda nu zou doen.
    Gelukkig dat ik daar in Amerika genoeg mensen met groene strings gezien heb om te zien dat die ook nog verre van perfect waren, en dat die trouwens ook vertelden dat het echte leren dan pas begint.


    Wie volgt?

    Groetjes, Nathalie
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  9. #144

    Re: Auditions - post ze hier!

    Gefeliciteerd Nathalie. Ik ben erg blij voor je!

    Dat niet verdienen van je string, dat gevoel herken ik.

    Ik spreek trouwens de hoop uit dat je ook op het forum blijft komen en niet alleen om mooie filmpjes neer te zetten maar ook om mee te doen met discussies en zo.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  10. #145
    Forum Meubilair Horsefreakje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Leffinge, West-Vlaanderen, België
    Berichten
    4.336

    Re: Auditions - post ze hier!

    Gefeliciteerd! Waaauw Level 3.. is nog heeel-ver-van-mijn-bed-stuff. Maar wetende dat een Belgje het haalt, geeft me nieuwe hoop dat ik het misschien ook in me heb/ga hebben, ooit. Echt een dikke proficiat!!

    Enne, ik ben het heeeelemaal eens met Roos .
    Groetjes
    Ariane xxx

    My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥

  11. #146
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Auditions - post ze hier!

    Geen briljant filmpje, maar wel wat we kunnen op een gemiddelde dag met een camera op ons gericht. Van de RBex is in ieder geval weinig meer te zien. De papieren zijn de deur uit, we zien wel of het goed genoeg is.

    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  12. #147
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Auditions - post ze hier!

    Hier dan eindelijk onze auditie.
    Niet helemaal naar mijn zin, en heel andere dingen gedaan dan ik vantevoren bedacht had, maar ga hem toch maar opsturen.
    Helaas kloppen de verhoudingen ineens ook niet meer, maar ik ben wel lekker slank zo
    Let ook vooral niet op de laatste sideways, Lia dacht langs de balk, Reb vond erover een leuker idee
    En de haperingen aan het begin rond het zeil; normaal wil hij lekker schoppen tegen de balken enzo, dus dat mocht hij, maar hoefde ineens niet meer
    En.. en.. en..
    Nou ja, mondje dicht en maar gewoon opsturen denk ik.

    Always put the relationship first!

  13. #148
    Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    4.118

    Re: Auditions - post ze hier!

    Leuke filmpjes! Bij jullie allebei kun je m.i. de communicatie goed zien. Verder heb ik echt niks zinnigs te zeggen, geen idee waar de beoordelaars op letten. Ik vind ze in ieder geval allebei keigoed
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

  14. #149
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Auditions - post ze hier!

    Nathalie GEFELICITEERD!!! Heel erg verdiend

    Ook hier herkenning in wat je schrijft
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  15. #150
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Auditions - post ze hier!

    goed gedaan, lia! mooi rustig filmpje, fijne reacties van Reb. ik zat nog ff te wachten op je zone 5 leiden, maar helaas...
    Lijkt me iig L1++ voor L2 had er wellicht wat meer afstand in gemogen, maar je communicatie is echt wel heel mooi
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Pagina 10 van de 28 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •