Jeuj, gefeliciteerd Nienke!!
Da's toch nog snel beoordeeld dan
Gelijk ook al L2 grondwerk, dan toch maar snel de freestyle opsturen he
Jeuj, gefeliciteerd Nienke!!
Da's toch nog snel beoordeeld dan
Gelijk ook al L2 grondwerk, dan toch maar snel de freestyle opsturen he
Ja die had deze stomme doos dus meteen mee kunnen sturen, maar goed.Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Maar nu ik er toch voor moet betalen ga ik ook even een aanzienlijk betere opnemen.
Eentje met een plan in mijn hoofd en teugels op de juiste maat en dergelijke...hahaha. Proper preparation.
edit: en inderdaad snel beoordeeld binnen 3 weken.
Gefeliciteerd Nienke! Netjes hoor, gelijk je level 2.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Kost het nu 50 dollar om je examenfilmpje te laten beoordelen? En moet je dat bedrag ook opnieuw betalen als je filmpje niet voldoende wordt beoordeeld en je dus dingen moet verbeteren?
Joehooee
Level 2 is binnen.
Online level 2 ++
en Freestyle level 2.
ben erg blij,
karin: Wanneer het niet voldoende is dan hoef je volgens mij niet opnieuw te betalen hoor, vorige keer was dat niet het geval. kon je gewoon weer opnieuw opsturen.
weten jullie of het 50 doller per los examen of voor heel level 3 bv ?? of is het bij level 3 eigenlijk 3x 50 dollar ??
Werk aan jezelf, wees je ware zelf, laat het paard en ik je helpen
www.p-aard.nl
Nog meer mensen een mail gehad over Level 2 online met een zelf uit te printen certificaat?
Dacht even dat ik freestyle ook had gehaald, want daar wacht ik al bijna vier weken op. Maar nee
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik heb nog niets gehoord over de certificaten en strings, alleen dat we geduld moeten hebben, hihi.
Wel een leuk overzichtje in de Savvy Times trouwens
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
ik heb inderdaad via mail een certificaat gekregen die je zelf kan printen.
ik hoor nu dat ik ook in de SC magazine sta, maar ik heb hem zelf nog niet binnen! ben nu wel heel benieuwd!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Ja, ik ook eentje, mag hem zelf gaan printen. Je kan zelf je naam en de datum invullen.
Iemand nog een officiële L3-liberty nodig
Het certificaat op papier ontvang je wanneer je een complete Savvy gehaald hebt.
En er staan echt VEEEEEL forumleden in de lijst in de Savvy Times, wat goed!!!
Wat gek, ik heb niets gehad via mail!
Heb geloof ik vijf forumleden gespot in de Savvy Times.. saar, anroomy, callippo, dekoezegtboe en ikzelf. Mis ik nog iemand?
There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.
kim, misschien om dat jij heel level 2 behaald hebt? dat jij de echte certificaten krijgt?
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Bea, Nienke, Karianne ... in ieder geval ...
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Maar dat is mijn level 1.
Level 2 ook ingestuurd, maar nog helemaal niets van gehoord. Toen ik vorige week een mail stuurde met vraag naar de stand van zaken (net zoals ik bij level 1 ook deed en toen heel snel antwoord kreeg), kreeg ik terug dat het erg druk was en ze een flinke achterstand hebben. Ze konden niet kijken of de mijne goed was aangekomen.
Wachten dus maar...
Started!
***Ja je mist mij nog `` Diana Ista``Oorspronkelijk Geplaatst door Auky
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Ik sta er ook bij ,
ik schrok mezelf een hoedje toen ik mijn naam zag
"Dromen komen uit..."
Bladwijzers