Wow Sandra! Goed zeg, gefeliciteerd!
Hoeveel weken was jij toen je je filmpje maakte?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Wow Sandra! Goed zeg, gefeliciteerd!
Hoeveel weken was jij toen je je filmpje maakte?Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Started!
hihi, ik was toen 36 weken zwanger
Net het filmpje nog even bekeken. Poeh he... Ik was wel een stuk minder mobiel als nu. Stick to me in galop was echt een paar passen, want daarna was ik al helemaal buiten adem. Gelukkig vonden ze dat goed genoeg
Jahoor, dan ben je definitely the most pregnant!Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Geweldig!
Dat je toen zelf nog galophuppels deed! Ik denk dat ik niet eens meer van de grond kom...
Started!
Onwijs gefeliciteerd Sandra!
Buitengewoon verdiend!
May the horse be with you!
gefeliciteerd Sandra, super cool
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Gaaf Sandra, gefeliciteerd
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Gefeliciteerd Sandra! Jullie hebben het verdiend.
(Geheel off topic: ik wil op dit moment nog geen kinderen, maar als het dan toch ooit zover is wil ik het zoals de forumleden hier; tijdens de zwangerschap zo lang mogelijk doorgaan met de paarden, en daarna een mooie combinatie paard / kind. Petje af voor jullie allemaal. )
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
jaaaaaah, ook hier het verlossende woord, liberty en freestyle allebei level 3 gehaald!!!!!
Thank you for your auditions, they have been viewed and were a pleasure to watch!! Congratulations on earning your Level 3+ Liberty Savvy!!! And your Level 3 Freestyle savvy!!! You have some great things going with your horse that are already on their way to Level 4, including your horse's obedience and willingness to do what you ask as well as your feel and timing!!
As you continue to progress be sure to be particular. At liberty you can think of doing this by asking your horse for more laps of maintain gait while you stand in neutral in the center.While riding Freestyle this would look like you being particular about the question box. You want to maintain the same size circle, as well as, being sure to stop in the center of the question box. This will help set your horse up for success as you continue to progress.
haha, begrijp er helemaal niets van, vond liberty persoonlijk echt knudde, don't change gait and direction waren inderdaad echt heel erg die dag Ik vond freestyle veel en veel beter, maar ja, wie ben ik
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Jij bent Sanne en je bent officieel L3
Iedereen tot nu toe van harte geVEELiciPAARD!!!!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
nee, alleen nog online.. moet ergens een oefen-trailer vandaan halen
Heeft er iemand al z'n hele level 3, behalve nathalie en anna?
Eveline? Sandra, jij moet alleen nog je freestyle? verder nog iemand?
ik moet ook nog online hoor. dat wil ik deze week opnemen. Freestyle duurt nog even want ik heb noog nooit een hindernis gesprongen met Shanna, laat staan met allen 2 sticks...
Ik wacht nog op uitslagen van m'n Online en Freestyle...
Nu Sanne ze ontvangen heeft, zal het voor mij vast niet lang meer duren
Wanneer had jij ze ingestuurd? Ik op 30 april
Jeuj! Ik kreeg vanmorgen mijn rode string binnen! Da's leuk!
Nu nog wachten op de uitslag van mijn level 2. Ach, duurt pas zes weken en komt vast snel.
Started!
yep, ik ook ik denk dat het allemaal niet zo lang meer gaat duren dan.. spannend!Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
Sanne gefeliciteerd
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Bladwijzers