Pagina 6 van de 28 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 408

Topic: Auditions - post ze hier!

  1. #76

    Re: Auditions - post ze hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    Ik kan thuis ook hele mooie dingen...als ik naar Birmingham ga met Sier moet ik daar nog maar zien wat er van over is in zo´n zaal met mijn en zijn zenuwen...lijkt me een wereld ervaring...dan kan ik jullie vertellen of level 4 thuis ook level 4 op tour betekend.
    Anna,

    Mag ik eens vragen, begrijp ik hieruit dat jij level 4 gehaald hebt? Van wat ik van je gezien heb zou me dat zeker niet verwonderen. Sorry als het al ergens aan bod gekomen is, maar ik ben niet zo vaak op het forum...

    Groetjes,
    Nathalie
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  2. #77

    Re: Auditions - post ze hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    En die examens....ik heb wel eens een heel team kinderen een level 2 string zien krijgen op de savvy days...waaronder een meisje van 3...die kon helemaal nog niet rijden en toen was er nog geen nieuw examen...
    Ja, dat herinner ik mij ook levendig, in Duitsland toen. Ik was toen zelf in volle aanloop naar level 2 en ik was daar toen even echt niet goed van, dat die kinderen 'zomaar' hun blauwe string kregen, zonder dat ze vliegende wissels getoond hadden. Achteraf vind ik het natuurlijk wel helemaal terecht dat ze die kregen, ze reden immers voor publiek, bareback én bridleless, in alle gangen, liberty zonder roundpen, eigenlijk echt wel (en meer) wat Pat met L2 bedoelt. Alleen die ene kleine van drie, tja... Had hij die nu een rode string gegeven of zo. Maar ja, het is zijn programma. Als Pat zelf al niet meer de 'lintjes' mag uitdelen in zijn eigen ding zou het ook maar raar zijn. Hij doet het ook voor de show natuurlijk. Net als met dat filmpje waarin hij de dame met het wegstormende paard een score van 95 geeft, en er bij grapt 'I gave you a 10 for use of space because your horse was all over the place'. Hij vindt het ook leuk om mensen aan te moedigen en wat kado te doen denk ik.

    Hij vertelde vorige zomer nogal wat over de levels en de nieuwe audities en zo, en hij zei dat iemand die gewoon live bij hem assesste er altijd veel makkelijker door was ('I am the easiest person in this program to assess for') dan wie helemaal officieel 'anal' (zo vond hij het) door een instructeur op elk wissewasje werd veroordeeld op video. Dus, als die audities nu makkelijker lijken/zijn, dan is dat ook eigenlijk maar om het te doen matchen met de realiteit van wat Pat eigenlijk verwacht. Het was voor mij ook een enorme eye-opener om hem te zien live scores geven aan de leden van de faculty en zijn barn-meisjes die met hun paarden een eerste versie van de Parelli-Games deden. Ik zag een hele hoop waarvan ik dacht 'dat kan ik ook', of zelfs 'dat kan ik beter', en dan vond Pat dat makkelijk een L3 of zelfs L3++ of zelfs eens L4 waard!
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  3. #78

    Re: Auditions - post ze hier!

    OK, het is allemaal gelukt!!! Filmen, uploaden, application form faxen. Hier is ie, mijn Liberty auditie:

    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

    http://www.nathalielagasse.be

  4. #79
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Auditions - post ze hier!

    @ Natalie: Mijn auditions voor online en liberty level 4 zijn de deur uit....ik wacht nog op antwoord.....gelukkig ben ik heel geduldig
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  5. #80
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Auditions - post ze hier!

    Leuk filmpje Nathalie. Vind het altijd heerlijk om naar je filmpjes te kijken!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  6. #81
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    37
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Auditions - post ze hier!

    Wat een heerlijk filmpje Nathalie, wat een rust en liefde straalt er van af, echt super!

    Auky, de jouwe is ook super!

    Ik krijg helemaal zin om ons online werk te gaan filmen, snel een datum prikken
    Always put the relationship first!

  7. #82
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Auditions - post ze hier!

    Leuke filmpjes Kim en Nathalie!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  8. #83
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Auditions - post ze hier!

    Snuitje en ik zijn ook aan het hobby-en (bb?) geslagen :

    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  9. #84
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Auditions - post ze hier!

    Leuk filmpje Hanneke!!
    En wat sta je op een mooie plek!!

    En ook even bedankt voor de mega tip die je me hebt gegeven door het kijken van je filmpje!! Versneld afspelen.....Mijn filmpje is 11 minuten en 2 seconden...nu kan ik de wacht stukjes enzo wat versnellen en past het waaschijnlijk net TOP!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  10. #85
    Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Rheden
    Leeftijd
    44
    Berichten
    4.585
    Dagboek Berichten
    33

    Re: Auditions - post ze hier!

    Hee Hanneke, jij en Boris zijn lekker bezig geweest zo te zien Goed joh!
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

  11. #86

    Re: Auditions - post ze hier!

    Leuk Hanneke!!
    Boris is Boris

    Ik had mijn filmpje hier niet neergezet (wel in dagboek), omdat ik dacht dat ik het toch eigenlijk maar niet in ging durven sturen, toch ingestuurd, vandaag mail terug:

    "Thank you very much for sharing your liberty audition. We have watched it and it was a pleasure. You have a very nice relationship with your horse. It is easy to see the relationship and bond between you both. Congratulations! Your liberty is level 3!! = )"


    Ik ben blij met het commentaar over 'the relationship and bond'. We hebben al lang niet meer niet liberty geoefend, zijn vooral dressuurmatig bezig. Dit filmpje is "Susan and me" op een gemiddelde dag (en dan wat alles met sideways betreft veel slechter dan op any given day).
    En goede tips gekregen nog, altijd fijn!

    Dus nouja, hier nog een keer het filmpje

    May the horse be with you!

  12. #87

    Re: Auditions - post ze hier!

    Gaaf Karianne, gefeliciteerd!
    En jullie zijn ook goed samen, dat vooral: samen
    Surrender to fun!

  13. #88
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Auditions - post ze hier!

    ZO dik verdient!!

    Echt te gek!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  14. #89
    Forum Meubilair Hanneke1980's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2005
    Locatie
    N52°06.057 E005°38.773
    Berichten
    3.683

    Re: Auditions - post ze hier!

    Dat lijkt me nou leuk om te lezen Karianne, gefeliciteerd!
    Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.

  15. #90
    Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Locatie
    Lichtaart, België
    Leeftijd
    58
    Berichten
    1.047

    Re: Auditions - post ze hier!

    Al die filmpjes zijn stuk voor stuk prachtig!!! En allemaal verdiend geslaagd !!

    Zal toch ook maar eens gaan filmen denk ik ...
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Pagina 6 van de 28 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •