Pagina 8 van de 28 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 408

Topic: Auditions - post ze hier!

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: Auditions - post ze hier!

Nou ik vind jullie prachtig Precies zoals het is...sommige dingen een beetje minder en andere dingen weer wat beter.....gut er is altijd wel wat haha.

Ik zeg PASS!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair Funnygirl's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    7

Mooi filmpje hoor, mis alleen af en toe je fase 1 en zie dan bij Bruut direct een te heftige reactie.
    Ben benieuwd, zal toch wel goed genoeg zijn. En anders filmen we gewoon nog een keertje.

Ik vind jullie LEUK!
    Zoals jullie zijn!

Hij wat vliegerig.
    Jij mooi rustig idd.

Leuk!

May the horse be with you!

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Leuk om jullie eens zo samen te zien, lekker ding is het toch
    Voetballen doet hij goed en zijwaarts gaat ook leuk zo.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid ingejanssens's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2006
    Leeftijd
    58

Jij hebt een heel leuk paardje! En het filmpje laat echt zien hoe jullie in het dagdagelijks leven met mekaar omgaan, en daar gaat het toch om, niet?
    Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
    https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Dink, je filmpje is mooi geworden! Mag ook wel na al die moeite wbt het filmen.... En nog steeds staat je mooiste stukje er net niet helemaal op, het overspringen
    Ik vind hem fijn reageren bij de send, hij is echt niet meer het luie paard dat ie ooit was

Nienke, leuk om jullie ook bezig te zien met Parelli, heb ik nog nooit eerder gezien. Ik vidn jullie zo bij elkaar passen, beiden actief en vliegerig zo nu en dan. Maar op een heel leuke, spontane manier
    Iedere keer als ik jullie op foto of film zie lijkt Bruut een heel normaal formaat pony, maar toen ik hem in het echie zag vond ik hem een ukkie. Ach, zal zijn karakter zijn, echt niet om over het hoofd te zien
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Proficiat Karianne!! Mooi hoor je filmpje, echt leuk.

En Anna, ik zit net alle drie je filmpjes te bekijken... grondwerk is absoluut L4 waard hoor, die Liberty vooral is echt prachtig. Waaaauw.
    Het rijfilmpje... daar zijn jullie nogal onzichtbaar. Ik bedoel, voor hetzelfde geld zit je continu met de stick te sturen, dat is echt niet te beoordelen. Maar wie weet vallen ze daar niet over. Geeft me wel zin om ook snel Freestyle te gaan filmen, want dat moeten we toch ook kunnen... nou ja, met zadel, en neerliggen zit er ook niet in, dat wordt opstijgen level 1 gewoontjes voor ons.
    Maar moest daar geen 70cm sprong bijzitten? En vliegende wissels (zonder sprongetje dus)? Jij zit aan de bron daar bij Marie Claire, dus als het zo mag wordt het wel simpeler en vlieg ik er meteen in!
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Hihi ik heb geen idee...Ik wacht het gewoon af! Er stond in elk geval nergens dat het niet mocht! Ik heb mijn freestyle op dvd gestuurd...dan is het wel beter zichtbaar gelukkig.

En die pionnen die ik spring die zijn wel 70cm hoog...zo hoog is het niet hoor.....
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Jaja, het gaat vooruit met mijn level 3 pogingen! Na de liberty auditie heb ik nu ook de freestyle auditie gedaan.
    Annelies is komen filmen, in de dagen voordien had ik al stukje bij beetje mijn hindernissen meegebracht naar de manege (waar ik een prima bodem heb én een poort, mijn vrije interpretatie van de 'gate' wat immers een verplichte oefening is), all systems go... behalve Lolita. Die had eigenlijk meer whoa dan go, maar ja. We hebben dan nog eens gefilmd, maar uiteindelijk wordt het toch niet echt beter dan, gewoon andere fouten. Dus ik heb gewoon de eerste take genomen. Ik ben er zelf niet zo enorm tevreden van, maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat we zoveel beter kunnen. Ik weet niet of dit goed genoeg is voor L3, zeker als ik vergelijk met de filmpjes die al op youtube staan van anderen. Die doen het ook bijna allemaal zonder zadel, dat hoeft wel niet, maar het is wel een verschil. Onze canter-stop is ook niet bepaald sliding en zo. Nu ja, we zien wel. Op de self-assessments ben ik wel al halfweg L4, dus wie weet.

Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Je twijfelt of dit goed genoeg is voor Level 3?
    Mens, niet zo bescheiden zijn, hier haal je zeker wel je L3++ mee

Je bent ook de eerste die ik flying changes zie maken in de question box!
    Mooie 'open a gate' ook

Wauw, echt een goed filmpje hoor!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Nou Natalie, ik vind het echt een heel mooi filmpje....Lolita springt die flying changes tenminste

Zeker opsturen en ik ben er zeker van dat je level 3 hiermee wel gaat halen!!

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Wat een onwijs mooi filmpje.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Ik vind je filmpje prachtig. Alles is zo solide. Echt gewoon hartstikke mooi. Jij hebt natuurlijk nog het oude level 3 in je hoofd. Ik weet absoluut 100 procent zeker dat parelli auditions hier heel erg blij van wordt.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Mooi Nathalie!!!!
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

He who thinks he can and he who thinks he can't, they are both right.
    www.paardopzijnbest.nl

Pagina 8 van de 28 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten