Online Audition van casandra & mij
Online Audition van casandra & mij
ziet er leuk uit willeke! ik heb geen idee wat de level 2 verplichte onderdelen zijn, als die er allemaal inzitten, denk ik wel dat dit goed is voor level 2 online
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Ik weet niet of de figure 8 goed genoeg is voor level 2... die moet dan in draf. Ze doet em wel, maar ze stopt na elke bocht...
Ach we zullen wel zien
Leuk filmpje Willeke !!!!
Nu afwachten maar.
Diana
** Relax, we komen er wel**
Voor meer over binkie http://nh.eyeweb.nl/
Het ziet er goed uit Willeke! Ik vind wel dat het beeld niet altijd even duidelijk is en dat het soms ook wat teveel beweegt
Goed filmpje Willeke!
Voor L1 was het toch? Lijkt me prima zo.
Leuk om Cassandra eens in actie te zien.
Fijn dat je iemand hebt gevonden die voor je wilde filmen Dan ga je maar niet klagen over het wiebelende beeld he
hahahah idd eveline!
Ik ben al lang blij dat 't erop staat! Het beeld valt al bij al nog wel mee vind 'k...
Moeten ze bij parelli ook maar niet over miepen hahaha
willeke, fijn dat je iemand gevonden hebt die wilde filmen!
ziet er goed uit! heb je hem al gemaild naar amerika?> ben benieuwd wanneer je wat terug hoort en wat ze er van vinden!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
nee 'k heb hem op dvd gebrand. Morgen nog even nieuw papier halen voor de printer om de assessments en het examenblad af te drukken. Dan gaat die dinsdag ochtend op de post naar amerika
Hee,
ik wilde je filmpje bekijken Willeke, maar er komt alleen 'We're sorry, this video is no longer available'. ligt dit nou aan mijn pc of?? Had daarjuist ook al zoiets dergelijks, maar via een ommeweggetje was het uiteindelijk toch gelukt. Ik ben dan naar het profiel gegaan en daar het filmpje aangeklikt, toen lukte het wel.
Ik zou 'm echt graag eens bekijken.. Leuk topic btw
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
youtube lag daarstraks even uit... het zou kunnen dat het daarmee was.
Hey, goed gedaan Willeke! Je ziet wel hé, waar een wil is, is een weg ... En dan is er ook ineens iemand die wil filmen.
Mijn paarden zijn m'n echte vrienden
https://www.facebook.com/groups/1409316672673002/
Ook ik heb vorige week iemand bereid gevonden om mijn assesment te filmen. Voordat we gingen filmen ging het allemaal veel beter natuurlijk en ik ben ook niet echt tevreden, maar weet wel dat het al veel beter geworden is (ik ben rustiger geworden, al is dat voor andere mensen niet te zien).
Wil het filmpje toch met jullie delen. Hoop level 2 on line er mee te kunnen halen. Level 1 heb ik al op de oude maniet gedaan met een heel ander soort paard.
Marleen
Wow, Marleen, wat ben je rustig!
Anoek reageert ook lekker vlotjes.
Hardstikke mooi filmpje, in mijn ogen zeker L2 waardig.
Leuk hoor, om jullie zo bezig te zien!
May the horse be with you!
Bladwijzers