Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Leveringsproblemen Hippolyt

  1. #16
    Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    In het noordoosten van Nederland
    Berichten
    6.118

    Re: Leveringsproblemen Hippolyt

    Mijn Duits is ook niet echt geweldig, het is wel grappig als je ze belt want zij proberen Nederlands te praten en ikke Duits Dus wees niet bang je kunt gewoon bellen! Het is dichtbij de grens dus ze verstaan echt wel Nederlands....

    Kom op! Stap uit die comfort zone
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

  2. #17

    Re: Leveringsproblemen Hippolyt

    Gisteren op de Equitana zakken vol met St. Hyppolyt, maar ja geen 06 nummer van Mitzel en geen idee meer wat je zocht. (sorry!)

    Misschien wil een van de andere Equitana gangers een zak(je)voor je meenemen, Hyppolyt staat vlak bij de uitgang........
    "In all things it is better to hope than to despair."
    Johann Wolfgang Van Goethe

  3. #18
    Forum Meubilair mitzel's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004
    Locatie
    Hoenderloo
    Leeftijd
    44
    Berichten
    3.498

    Re: Leveringsproblemen Hippolyt

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Reban&Kabriche
    Mijn Duits is ook niet echt geweldig, het is wel grappig als je ze belt want zij proberen Nederlands te praten en ikke Duits Dus wees niet bang je kunt gewoon bellen! Het is dichtbij de grens dus ze verstaan echt wel Nederlands....

    Kom op! Stap uit die comfort zone
    In zekere zin heb je gelijk. Ik heb echter geen tijd meer voor mijn vakantie om naar Duitsland te rijden. Ik houd deze in mijn achterhoofd voor een volgende crisis.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
    Gisteren op de Equitana zakken vol met St. Hyppolyt, maar ja geen 06 nummer van Mitzel en geen idee meer wat je zocht. (sorry!)

    Misschien wil een van de andere Equitana gangers een zak(je)voor je meenemen, Hyppolyt staat vlak bij de uitgang........
    Hoi!
    Lief dat je aan me dacht! Geeft niets, ik verwacht ook niet dat iemand met zakken van 25 kilo voor me naar de auto gaat sjouwen! Want 1 zakje... daar ben ik zo door.

    Ik heb mijn paarden nu op de muesli staan en de alvast flink ingekocht.
    Eikje wordt deze week helemaal afgespeend, dus dan gaat Stella ook veel en veel minder krijgen om op te drogen.

    Iedereen onwijs bedankt voor het meedenken!

    Bea
    Started!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •