ow super gaaf!! Zal Diesel erg blij van worden als ie dat ziet! Maar ook ik moet hiervoor gaan sparen, maar ik zal de stal vast tippen...misschien kunnen we hem daar gezamelijk kopen. Dat zou helemal te gek zijn!
ow super gaaf!! Zal Diesel erg blij van worden als ie dat ziet! Maar ook ik moet hiervoor gaan sparen, maar ik zal de stal vast tippen...misschien kunnen we hem daar gezamelijk kopen. Dat zou helemal te gek zijn!
Mijn complimenten aan Leo. Werkelijk PRACHTIG!
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Super, complimenten aan Leo ik wil ook heel graag een blok bestellen
weet je ook wat de verzendkosten naar Frankrijk zijn ?
Vrienden zijn als sterren.. je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn.
erg mooi
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
PRACHTIG !!!
"Dromen komen uit..."
Leo is geen voorstander van het afdekken van hout hoor Gwenny. Hij zegt dat vocht er altijd tussen kruipt en je het dan niet meer in de gaten hebt (vanwege de afdichting) en het juist daardoor van binnenuit harder zal wegrotten.Oorspronkelijk Geplaatst door Gwenny
Thank you. Complimenten zijn doorgegeven.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
Leo wil geen budgetuitvoering maken. Heeft er wel over nagedacht hoor, nav je vraag en het feit dat veel forumleden hem wel willen maar lang moeten sparen, maar hij denkt dat iedere bezuiniging een consessie is op veiligheid en kwaliteit en duurzaamheid. Hij heeft het grootste vertrouwen in zijn produkt zoals dat nu is, maar kan geen garantie bieden als hij zou bezuinigen op materialen en uren en daarom wil hij er liever niet aan. Het pást ook niet bij hem. Alles wat Leo maakt, moet een leven lang meegaan. Hij maakt zelfs vliegers van eikenhout
De site van TNT laat weten dat dat 47,36 is, daar komen de verpakkingsmaterialen nog bij, zit je aan 53,00 euro.Oorspronkelijk Geplaatst door caralie
Ik geef alle complimenten door hè!
Hi,
Dank voor je uitleg, duidelijk standpunt waar ik me in kan vinden .
Some day wil ik er absoluut 1 hebben .
Gwen
Fijnmazig hooinet te koop: http://www.nhforum.nl/forum_smf/index.php?topic=30210.0
Wauw, wat een leuk initiatief.
Ik ga eens overleggen met de rest van de meiden.. Misschien als we samenleggen..
Het duurt sowieso nog een tijdje voor er nieuwe blokken in voorraad zijn .. toch?
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
Leo maakt alleen op bestelling. Ze komen niet gewoon 'op voorraad'.Oorspronkelijk Geplaatst door Horsefreakje
Nouja Vooraleer de bestelling af is, dan. Er zijn al heel wat mensen die zo'n blok willen, en zo'n blok is toch niet in één-twee-drie gemaakt lijkt meOorspronkelijk Geplaatst door trea
Groetjes
Ariane xxx
My Love Is Yours Alone , The Only True Love I've Ever Known.. When I'm Down U Pull Me Trough When Nothing Else Would Do ! ♥
De site van TNT laat weten dat dat 47,36 is, daar komen de verpakkingsmaterialen nog bij, zit je aan 53,00 euro.Oorspronkelijk Geplaatst door caralie
[/quote]
Oeps ik ga eerst wel eens kijken of ik iemand kan charteren die dit uit Nederland voor me mee kan nemen
Vrienden zijn als sterren.. je ziet ze niet altijd maar je weet dat ze er zijn.
Wauw, wat is hij onwijs mooi en gaaf en vooral veilig geworden!
Ik moet alleen ook wel even sparen ja
Always put the relationship first!
erg mooi blok
word er ook ooit nog 1 gemaakt waar paard met 4 benen op kan ??
ik ben voorlopig nog even tevreden met mijn grote boom blok hihi
Dit vroeg ik me eigelijk ook af. Ik vind hem mooi hoog daar houd Diesel wel van, maar blijft dit de enige maat? en gewoon uit nieuwesgierigheid.....hoe komen jullie aan deze maten?Oorspronkelijk Geplaatst door Marjo & Sophie
Wauw complimenten voor je ventje zeg echt super knap.
Ik ga na equitnana meteen aan het sparen want zo wil ik er ook wel 1 !
Misschien tegen dan ook een grotere versie,
Maar echt wat knap !
<!-- w -->http://www.Dyco.webs.com<!-- w -->
Bladwijzers